Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik zit nog steeds in de TAMPOO maar als ze daar in Amerika en Europa zoals nu in een Franse krant met seriemoordenaar beginnen en nog meer hun grote bek opendoen dan heb je toch wel een keer kans dat de Filipino's de blanken eruit trappen als wraak?......je weet maar nooit.....Duterte heeft een 75% rapport cijfer voor de eerste 100 dagen van zijn eigen volk gehad..........zo laat ze hun eigen zaken en problemen oplossen?

De Filipinos zeggen toch ook niet: "Hoi Ruttemetrut...los de problemen met die Turkjes en Marrokaantjes eerst even op voordat je ons gaat bekritiseren?

En dan Trump nog even?......."So cool to grab a beautifull woman by her pussy?".......en dat moet president worden van het machtigste land op deze planeet?..... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run:

Beautifull  was niet een expresse faut............. :confused2: :confused2:

Wat maakt het uit als iemand een taalfout maakt?

Ik ook zijn van één van die dommen maar ikke er geen van die flikkers om van de gevenen zij..... :jajaja: :jajaja:

Dit is een Filipijnen forum....."If you love the Philippines you are welcome to visit this country....but if you don't like our ways and manners...just stay home Joe....we don't need your money...we can eat grass if we need to do so".......... :lachen: :lachen:

Ok, dat was er even uit....... :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :run: :run: :run: :run:

Nu even op taalflouten beklijken..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Ja...een fout gevonden: zij...moet vervangen worden door zijn............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

"Yes but darling....I said leave the handbrake wherever it is....its only to used for parking...."





Beide wagens warten hierbij betrokken en was afgelopen nacht gebeurd...... :drunk: :drunk: :drunk: :dance: :dance: :dance: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek

Foutje...niet alleen bamboo maar ook wat rotan (dacht ik?) maar dat wordt schaars en duur hier vanwege de ontbossing en daarbij aan te nemen dat maar 3% van de tropische bossen hier overgebleven zijn sedert het jaar 1897....



Maar er zijn een paar rotan meubel winkels hier en daar maken ze zeeer moeie artikelen met een mooie prijs..... :confused2: :confused2:


bananacreek

Een Duitse kennis was overleden hier (MAHAL) en die zou in Eterna liggen maar ik vond hem niet en toen bracht iemand mij naar de MORGUE en daar lag hij naakt op een tafel en zou worden klaargemaakt voor de crematie morgen en er lag ook een andere man zonder onderbroek aan en men was bezig om zijn armen te strekken met een stuk hout......en dat was geen grappig gezicht om te zien... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run: :run:

Ok..terug naar de TAMPOO.................... :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run:

Budgie

Citaat van: Rich op zaterdag  8 oktober 2016, 23:50:38
Trouwens waar zijn jouw foto's Budgie  :biggrinn:

Ben al 6 jaar daar niet meer geweest door mijn gezondheid Voordien postte ik ze wel

En Duterte ach dat moeten ze zelf oplossen want dat kunnen wij toch niet
En als de mensen die daar wonen een keer per week een paar foto`s posten en een stukje hebben we een prachtig forum
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

OK Budgie, hopelijk gaat het nu wat beter met je gezondheid.
Beterschap in ieder geval  :thumb:
Rich de Nederbelg.

bananacreek


bananacreek


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort