Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik zal wel moeten want er zijn een aantal dingen veranderd in den disco:

Iemand heeft de zaak belazerd en is nu in taken gekortwiekt door de eigenaar en nu heb ik een aantal taken over genomen en speel nu twee maal per week van 2100 to 0100 uur en we hebben nu als de nieuwe groep dj/s veel meer armslag gekregen en dat is toch wel een hoop werk maar we gaan het doen als wraak tegen de manager die had verteld dat we niet goed zijn vergeleken met haar "vriendje" die nu op staande voet ontslagen is (was).... :thumb: :happy:

We hebben alle medewerking en geld gekregen van de eigenaar om alle events zelf te regelen en nu plotseling is het moraal van de 5 dj's zeer gestegen omdat de eigenaar respect heeft laten zien en als we de zaak goed doen dan krijgen die jongens een opslag in hun salaris..en een beetje meer respect doet wonderen..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

We gaan het maken en ik heb voor deze week al 36 nieuwe videos "gedownload" (wat een tering woord: gedownload...steenkool Engels)

We moeten nu gewoon waarmaken wat we waard zijn en we kunnen dat ook zolang we een hechte groep blijven...en ik ga nieuwe polo shirts doneren.....

Gisternacht

https://www.facebook.com/alrizon.egera/videos/1169978213050801/

Dit is Dj Mar die het Haloween ontwerp heeft gemaakt........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Dit ben ik.... :lachen: :lachen:....de enigste geestelijk gestoorde in de club.... :crazy: :crazy: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Toch nog wat plezier op 70 jarige leeftijd met de muziek van de "tieners".............. :happy: :happy:

Budot time....Budot zou een soort kefhondje betekenen en komt deze muziek komt origineel van Davao City.... :denk: :denk:

https://youtu.be/4xpwP5C9jU8

bananacreek

Donderdag avond betrapte ik een security guard die in uniform on duty een GRO (Guest Relation Officer) aan het mas(s)eren was en ik riep: "What the fuck are you doing?"................. :denk:

Hij zei niets en ik vervolgde: "Hoi bossing,..... ikaw dili kasabut English?...Ikaw gusto paoli?" ..... :weetikniet: :weetikniet:  ...en  nu moet ik morgenochtend met de gabber spreken voordat hij ontslagen gaat worden door de eigenaar en ik kan nu de zaak nog wat sussen met een waarschuwing want anders heb ik kans dat ik straks voor de deur van St. Peter kom te staan met een kogel in mijn kop..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :denk: :denk:



Een security guard dient om de veiligheid van de klanten zoveel mogelijk te waarborgen en niet als masseur van de meiskes............ :jajaja: :jajaja: :confused2: :confused2:

Vraag nooit de weg aan een security guard..... :lachen: :lachen:

boldy

Toe maar kloot je hebt ineens een hoop verantwoordelijkheid  :jajaja:.  Veel succes  en hoop dan ook voor jullie dat je de tent lekker draaiende kunnen houden met de feestjes die jullie gaan organiseren.

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Dank U beleefd...... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Maar als die security guard mij morgen door den kop schiet komt u dan op mijn "crematie" ?..... :denk: :weetikniet: :weetikniet:



:denk: :denk: :denk:................. :weetikniet: :weetikniet:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata

Ik kan niet passeren in Dumaguete zonder mijn vriend en geacht forumlid goeie dag te gaan zeggen :


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata

We hebben een lekkere steak gegeten in de




en ons lid bananacreek te gaan bekijken tijdens zijn werk als DJ aldaar ( lolo buang )
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

Heb jij hem ook al een blauw oog geslagen ? hahaha . Leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben  en een fijne en goede vakantie Mawibata
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Nee, maar het was wel een rot avond want er was een dronken Filipina-Spanish lelijk wijf dat naar me toe kwam en plotseling aan de knoppen ging draaien....en ze wilde niet stoppen totdat er iemand van haar groep kwam en die begon ook nog te schelden op me.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Mawibata en vriend dachten waarschijnlijk.....Ohhhh Jee...die bananacreek krijgt een zenuwaanval want ik was WOEST.... :confused2: :confused2: :confused2:

Ja, dat was een leuk bezoek van het lid Mawibata en zijn gezelschap was een Filipijn en ook een zeer vriendelijke man... :hoedjeaf:

Maar ze hebben wel enorme last van de regen gehad en de volgende dag maakte de Typhoon Karen landfall in Aurora, Luzon, en een andere typhoon is nu al aan de oost achterdeur..... :negatief: :negatief: :negatief:

Maar zo te zien ook richting Luzon....en dit zou een zeer nat regenseizoen worden... :run: :run: :run:

@ Mawibata & reisgezel...dank voor jullie bezoek.... :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 15 oktober 2016, 18:44:35
Als jij betaald en er bier is wel hoor  :lachen:

Ik had meer gedacht dat u een donatie zou geven om het brandhout aan te kunnen kopen?............... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: