Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


tjenn

 :lachen: Daar wil ik wel het fijne van weten moest ik nog eens in Dumaguete passeren. Daartegen is het misschien 50%. :thumb:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 21 april 2018, 08:54:23


Kunnen ze dan nooit hun grote kop houden in Brussel?
Op deze manier gaan alle Europeanen op een keer verwijderd worden vanuit de  :smiley-philippines:  en DU30 heeft daar geen enkel probleem mee of die gasten wel of niet met een  :smiley-philippines:  getrouwd zijn :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run: .....

Hier wordt toch ook niet geklaagd hoeveel tonnen met Cocaine in Rotterdam wordt ingevoerd en gedistribueerd elke maand?

Europa en de US altijd voor de vrede op aarde...kan me Vietnam nog herrinneren.... :lachen:  :lachen:

Kom Rutte was de theekopjes af en neem een schop of een hamer in de handen... :denk:  :denk:
Tis zoals je zegt Creek over EU en de US,wat die kereltjes wel vergeten te vertellen is hoeveel miserie en doden hun al op hun geweten hebben met zich te moeien in de brandhaarden in het Midden Oosten en omstreken.
De pot die de ketel verwijt.....

tjenn


bananacreek

Smeerlappen zijn het ....wij moeten een peperduur paspoort verlengen en de vreemdelingen hoeven alleen maar hu handen op te houden......zo hard hebben we gewerkt in de jaren '60-'70....... :denk:  :denk:

Ben ik een economische vluchtelingen hater?.... :neeneenee:  :neeneenee:  :neeneenee: .....maar ze zouden wel moeten werken en gedwongen zijn om de taal te leren.....maar theedrinken kunnen ze goed.............. :benweg:  :benweg:  :benweg:

Maar wel de AOW en pensioenen hoger gaan belasten..... :confused2:  :confused2:  :confused2:

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/nieuw-paspoort-in-het-buitenland-dat-is-dan-3000-euro-alstublieft


Kano

Ik kan begrijpen dat je de eerste keer je neus moet laten zien bij de ambassade/het consulaat vanwege het opnemen van de biometrische gegevens. Maar vernieuwingen zouden toch op afstand moeten kunnen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


bananacreek