Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Palinpinon- San Antonio Sibulan road...met Dumaguiete op de achtergrond............... :run:  :run:  :run:  :run:  :run


bananacreek


peldoman


bananacreek


peldoman


Budgie

Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Correct dank u.... zo de catus staat er vlak achter...wel een mooie cactus ... :denk:  :denk:

CANA FLOWERS............

bananacreek



Kunnen ze dan nooit hun grote kop houden in Brussel?
Op deze manier gaan alle Europeanen op een keer verwijderd worden vanuit de  :smiley-philippines:  en DU30 heeft daar geen enkel probleem mee of die gasten wel of niet met een  :smiley-philippines:  getrouwd zijn :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run: .....

Hier wordt toch ook niet geklaagd hoeveel tonnen met Cocaine in Rotterdam wordt ingevoerd en gedistribueerd elke maand?

Europa en de US altijd voor de vrede op aarde...kan me Vietnam nog herrinneren.... :lachen:  :lachen:

Kom Rutte was de theekopjes af en neem een schop of een hamer in de handen... :denk:  :denk:


tjenn

Volkomen gelijk bananacreek ik denk er ook zo over, als ze blijven zeveren tegen Duterte zie ik zoiets nog gebeuren alle EU burgers buiten who cares zeker Duterte niet hij doet volledig zijn goesting hier en 99% danst naar zijn pijpen.

kristof19

Citaat van: bananacreek op zaterdag 21 april 2018, 08:54:23


Kunnen ze dan nooit hun grote kop houden in Brussel?
Op deze manier gaan alle Europeanen op een keer verwijderd worden vanuit de  :smiley-philippines:  en DU30 heeft daar geen enkel probleem mee of die gasten wel of niet met een  :smiley-philippines:  getrouwd zijn :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run: .....

Hier wordt toch ook niet geklaagd hoeveel tonnen met Cocaine in Rotterdam wordt ingevoerd en gedistribueerd elke maand?

Europa en de US altijd voor de vrede op aarde...kan me Vietnam nog herrinneren.... :lachen:  :lachen:

Kom Rutte was de theekopjes af en neem een schop of een hamer in de handen... :denk:  :denk:

Zou best wel eens kunnen maar diegene die toch eerst zullen vliegen  :daag:  :daag:  zullen toch diegene zijn die geen familiebanden kunnen aantonen. :jajaja: