Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Je mag maximaal 90 dagen met het rijbewijs uit eigen land rijden. Ik heb begrepen dat je niet gehuwd hoeft te zijn met een Filipina om te wisselen voor een PH rijbewijs, maar je moet aantonen dat je visum hebt voor minimaal 1 jaar.
Maar ja zoveel hoofden, zoveel zinnen in de Filipijnen  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 14 december 2018, 13:15:33




Mijn carpenter voor 32 jaar ...Abing....en doet van alles ...allround van stoferen tot van alles...neef van mijn ex maar zeer goed te vertrouwen en denkt voordat hij doet.... :thumb:  :thumb:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

bananacreek

De twee achterste player had ik op elkaar laten staan en plotseling een hoop lawaai midden in de nacht en waaremperl werd er een baby geboren (op de voorgrond)..... :lachen:  :lachen:  :lachen:  :happy:  :happy:


bananacreek



Kerst cadeautje voor mezelf....moet klein zijn dit jaar..... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:  :happy:

bananacreek


bananacreek



Verkeerd geparkeerd....en nu in plaats van 50 pesos...300 pesos.... :negatief:  :negatief:  :run:  :run:  :run:  :run:

En ik kwam net toen dat rotwijf de ticket uitschreef en ook aan anderen die daar geparkeerd stonden en die vrouw ...kan even haar foto niert vinden heeft schijt aan wie dan ook .rijk of arm........ :denk:  :denk:


bananacreek

Ze is de enigste female traffic aid die met hoge laarzen loopt ..... :jajaja:  :jajaja:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn


bananacreek

Op donderdag avond kwam er een foreigner naar me toe en vroeg of de muziek niet wat zachter kon.... :confused2:  :confused2:  :confused2:

Ik zei: " Joe...this is a disco....not a "chess-festival"..... :lachen:  :lachen:  :lachen:

Hij gilde: "I will talk to the manager"....en ik draaide het volume down en zei: "Better be fast because on December 30 she will be out forever"... :lachen:  :lachen:  :run:  :run:  :run: