Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2018, 06:36:09
Kom om 1500 uur even langs....als de helicopter wil starten.... :denk:  :denk: ..gisteren een klein probleem.... :confused2:  :confused2:


Met de vlam in de pijp vlieg ik door het land... :lachen:

tjenn


peldoman

Geen oliebollen dit jaar, ik ben op de markt aangevallen door 2 krabben, lette even niet op en dacht
dat er een elastiek om hun klauwen zat maar dat was dus niet zo.
Duim en wijsvinger in het verband.
Wist niet dat zoiets nog zo'n pijn kon doen, ikke schudden om los te komen , poot brak af van een krab, verkoopster boos op mij.
2 andere pinays lachen en zeiden dat ik me als een man moest gedragen.
Bloed droop van mijn vingers .



Zo groot waren ze wel!

bananacreek

Vorig jaar .....Amerikaan in de disco die een meisje op de trap van de stage laat dansen maar de  :smiley-philippines:  zijn niet onder de indruk want hij laat niemand passeren .....deze man zou een "preacher" in Amerika zijn ...maar hij vraagt om moeilijkheden ..... :lachen:  :lachen:



Vandaag hoorde ik dat hij een homo zou zijn (bayut)

Zaterdag op zondag nacht was hij weer aan de beurt  en hier sneuvelde een spiegel en zijn meisje met een oogwond....en dat geet weer gebeuren wat de man ziet niet in wat hij fout doet..... :run:  :run:  :run:

Hier zat de spiegel en de jonge dronken Filipijnen gooiden met een volle beer-tower.... :denk:  :denk:



bananacreek

Gisteren 9 SML en de kanker liep mijn oren uit maar geen hangover... :thumb:  :thumb:


bananacreek

Er wordt hier wat afgevreten vanavond.....ik hou het maar op pinda's.... :denk:


bananacreek