Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Herbie

Jaren sigaretten opgestuurd naar je broer, en je mag daar geen 12 dagen blijven :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#25102
Kom ik een paar weken van nu de bij Gate 789 van de Hemel aan en St. Peter doet de wacht en vraagt "Hoi Klootfiets.... Waarom ben jij niet naar je familie in Nederland geweest?"..... :denk:  :denk:



Dan zou ik moeten zeggen dat de hotels in Beverwijk te duur zijn voor 4100 pesos per dag? (zonder eten)... :denk:  :denk:


Een 3 sterren hotel op de Alkmaarse straatweg en dit huis kan ik me nog herinneren van vroeger in de jaren '60

bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 21 juni 2019, 15:57:32
Jaren sigaretten opgestuurd naar je broer, en je mag daar geen 12 dagen blijven :ikkeniebegrijp:

Goed gezien....dat is een goeie..... maar mijn oudere broer woont nu alleen in Alkmaar en loopt met een rollator..... :confused2:  :denk:  :denk:

bananacreek

Maar hij heeft wel 2 lege kamers.... :denk:  :denk:

Maar hij weet nog niet dat ik naar Nederland wil komen om hem de hand te schudden en een extra slof Marlboro (P640) te geven.... :picsplease:  :picsplease:

Dus heeft mijn zuster hem niet gebeld?...zelf bellen?....te verlegen.... :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 21 juni 2019, 15:57:32
Jaren sigaretten opgestuurd naar je broer, en je mag daar geen 12 dagen blijven :ikkeniebegrijp:

Niet aan gedacht en dit is mijn geheime wapen?..... :happy:  :happy:  :happy:

bananacreek


bananacreek

Nou...ik hou mijn grote mond en maak het geld hier maar op aan broodjes Ginamus in plaats van broodjes tartaar.... :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :weetikniet:  :weetikniet:





dozo

creek als je een dokterverklaring hebt is het geen probleem,ik ben vorige maand nog met mijn vrouw naar haar familie in dumageute geweest,ik ben hartpatiƫnt en eet elke dag 13 mediceinen.wat je moet doen als je gaat vliegen is bij al de airlines waarmee je gaat vliegen aangeven dat je hulp nodig hebt. ze komen met een rolstoel,je hoeft niet meer te lopen en je stapt als eerste in het vliegtuig.ikben overal prima behandeld.
sterkte creek wij leven met jou mee :thumb: