Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 juni 2019, 16:19:06
1,62 euros....1 kg Dekamarkt.................... :applaus:  :applaus:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

HUZARENSALADE



Ik kan volledig mijn eten kopen in een winkel zoals de Dekamarkt of Simon de Wit....totaal geen enkel probleem...en niet te vergeten als die drop die je daar kunt kopen.... :happy:  :happy:

Klein probleem...ik ben er nog lang niet... :confused2:  :confused2:  :denk:  :denk:

Ga naar de fijne vleeswaren en BINGO...plakken bloedworst, leverworst, hamma, zuren zult enz enz.... :thumb:  :thumb:

Stel je voor een plak leverworst belegd met dubbelzoute drop.... :happy:  :happy:

bananacreek

En te bedenken een HEMA rookworst zo uit het water....



Lekkerbekjes van de visboer op de markt en zoute haringen..... :happy:  :happy:



4 halen...3 betalen... :happy:  :happy:  :happy:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :benweg:  :benweg:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Trip naar Nederland gaat niet door en de Airbus A350 wordt vervangen door een Habal Habal.... :shhh:  :shhh:




bananacreek

Ik had plannen en beloofd om 26000 pesos te geven voor renovatie van dit hotel ....maar nu zijn de buren jaloers en die buren zijn ook allemaal van dezelfde familie.....(broers, neven, nichten enz.)..ook zou er jaloersheid bestaan vanwege de weg ...maar die jaloerse mensen gebruiken dezelfde weg..... :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:



Je krijgt dus hier ook niet de kans om met "peace of mind" te sterven... :run:  :run:  :run:


bananacreek


bananacreek

Nog drie dagen te gaan want de laatste drie dagen waren er hier zeer zware regenbuien dus er werd niet gewerkt wegens vorstverlet en ook gisternacht om 0.400 uur en ik dact dat het huis omver werd geblazen.... :denk:





Vandaag konden ze maar drie meters afmaken wegens grotere rotsblokken en geen dynamite voorhanden.... :lachen:  :lachen:


bananacreek


bananacreek

De bedstede voor den Generaal.....zeer koud afgelopen nacht... :jajaja: