Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dank u maar ik kan nog lopen maar wil zeker zijn dat ik staks niet voor drugsmokkelaar wordt aangezien.... :hoedjeaf:



bananacreek

Dumaguete -ASD.............. A350... :applaus:  :applaus:  :applaus:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:

Bij het Leger des Heils slapen?... :applaus:  :applaus:






bananacreek

Zulk een laaste vlucht in Business class in een A350 is natuurlijk wel een grootse uitdaging waarbij je de zetel als een bed kan uitstrekken.... :happy:  :happy:

Alle A350 zouden dan wel WiFi hebben @$10 voor een uur en $20 voor den hele vlucht als die langer is dan 6 uur... :denk:

Zolang het lichaam dat toelaat natuurlijk en de Admin de zaak betaalt vanwege humanitaire redenen want als ik den pijp uit ben (derde week Juli) dan is er geen Klootzak meer op dit forum.... :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :hoedjeaf:


bananacreek

Als het moet slaap ik ook in die blauwe container...geld speelt geen rol deze keer......... :confused2:  :confused2:



Maar nu heb ik nog steeds mijn "EXPRESSED WILL" (HOLOGRAPHIC WILL) nog niet gemaakt wat er met mijn lichaam gaat gebeuren na den dood en AXA betaalt alleen de verplaatsing van de urn naar het land van herkomst, maar ik wordt bijgezet een meter onder de grond in de bergen... dus moet ik de 38000 pesos voor de crematie zelf betalen... :run:  :run:



P7500............ :run:  :run:


Ik hou het eenvoudig met Delftsblauw voor P125 in Lee Plaza.... :denk:





bananacreek

1,62 euros....1 kg Dekamarkt.................... :applaus:  :applaus:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

HUZARENSALADE


bananacreek

In Nederland BAPAO....in Dumaguete SIOPAO....maar niet met gehakt... :happy: