Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Papierformaat Application

Gestart door Danny, maandag 10 januari 2011, 18:47:25

Vorige topic - Volgende topic

Danny

We gaan één dezer de applicatie voor mijn asawa's visum indienen,deze heb ik van de website van de ambassade gehaald en laten printen,dit mocht toch op A4 formaat?Of moet deze op langer formaat geprint worden? :confused2:

Fail_over

Volgens mij mag dat gewoon op A4. Het zijn de Filipijnen die dubbel formaat hanteren, het ene buro weer wel, de andere niet.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

opinie

#2
Citaat van: Danny op maandag 10 januari 2011, 18:47:25
Of moet deze op langer formaat geprint worden?

Je bedoelt "Legal"? Ik heb eens het document op de site bekeken en even de documenteigenschappen aangeklikt. Het geeft als type op: 210 x 297 Dat is dus A4.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Danny

Ok,
bedankt mannen,ik ben alweer een gerust mens! :thankyoufw5:

sasib

In printer-taal staat Legal voor een papier formaat van 215,9 x 355,6 mm en Letter voor een papier formaat van 215.9 x 279.4 mm.

Ik hoop je niet al te veel van de wijs te hebben gebracht...

Het formaat Legal Letter kennen de printers helaas niet.. :denk:

opinie

Legal bedoelde ik en waarschijnlijk Danny ook (langer formaat papier).
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Danny

Inderdaad,ik bedoelde ook langer formaat papier

Johan En Elvie

Een vraagje, weet iemand of dit lang papierformaat (waar ze dus hun geboortecertificaat en andere officiele documenten op printen) hier ergens in België of Nederland te koop is?
Mijn schoonbroer heeft namelijk een kopieermachine en we zouden hem dit formaat van papier willen opsturen via een balikbayan box.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Digos


Ik zie niet het nut er van in, in de phils is dit papier overal verkrijgbaar.

Voor de rest heb ik toen voor alles en nog wat men copie's zelf geprint op A4....was nooit geen probleem.

Soms kan het wel eens een probleem geven om het leesbaar te houden en alles op één blad te krijgen zeker met officiele documenten op lang papier.

Kocht ik gewoon enkele vellen lang papier en je veranderd de settings van je printer en klaar is kees.

Ze vragen in de phils een copie van iets.....maar ze zeggen niet in wat formaat....zo een copie is een copie.

Meestal wanneer je copie's laat maken ergens daar....laten die dik te wensen over.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

#9
Legal size is OVERAl te verkrijgen hier en wordt altijd gebruikt op de rechtbanken, government kantoren, affidavits en wat dan ook

Hier een voorbeeld
216x330 mm

Vele merken en kwaliteiten, DOUBLE-A is een wat dikker papier. Om zo'n RIM vanuit Belgie naar de PI sturen is zo duur dat je voor dat geld hier 15 RIMS kan kopen. :atyourservice:

Papier is in Nederland en Belgie peperduur vergeleken met hier neem in aan? Morgen wat foto's in de winkel maken om je te overtuigen en wat prijzen daarbij :benweg: