Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: MadRed op woensdag 25 april 2012, 10:21:25
Bastos kan ook worden vertaald als "moedig". Dus eigenlijk positief toch :).

Verder is de gangbare vertaling inderdaad niet van toepassing op die foto.

Juist maar niet "moedig" bedoeld in het onderhavige geval..............

josv

Niks mis met die foto !!  :ontopic: maar weer  :denk:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Phille

Dat mijn vrouw zoveel commotie (Beroering, Beweging, Consternatie, Drukte, Heisa, Herrie, Opschudding, Rumoer, Sensatie, Tumult, Verwarring) teweeg kan brengen  :happy:

Maar  :ontopic: lijkt mij toch wel een beter plan  :atyourservice:

Digos


Wat betreft die tussenstop in Tapei, dat was algemeen geweten dat dat inging rond april, dat is hier zelfs op het forum besproken.

Men vorige vakantie de laatste 2 weken van januari 2012 heb ik geboekt online bij KLM op 9/12/11, en dat was nog een rechtstreekse vlucht.

Voor de eerste 2 weken van april 2012 probeerde ik ook online te boeken op 16/02/12 en dat bleek niet meer te lukken, allemaal vluchten met tussenstops (niet Tapei) en andere maatschappijen.....echt niet te doen.

We hebben dan geboekt bij Wabi Travel en daar konden we een vlucht boeken met tussenstop in Tapei.....en dat stond duidelijk op de boeking. (Wel met de trein naar Amsterdam)

SERVICE        FROM                TO                     DEPART  ARRIVE
-------------- ------------------- --------------------- -------- -------
ACCESRAIL - 9B 9237
SAT 31MAR      ANTWERP BE          AMSTERDAM NL           1600     1751
                                   SCHIPHOL AIRPORT
NON STOP                                                  DURATION 1:51
               RESERVATION CONFIRMED - CLASS: M
               FLIGHT OPERATED BY SNCB EUROPE/NS HISPEED
               EQUIPMENT:TRAIN


KLM ROYAL DUTCH AIRLI - KL 807
SAT 31MAR      AMSTERDAM NL        MANILA PH              2040     1815
               SCHIPHOL AIRPORT    NINOY AQUINO INTL               01APR
1 STOP                                                    DURATION 15:35
               RESERVATION CONFIRMED - L ECONOMY
               ON BOARD: MEAL
               AMSTERDAM -TAIPEI
               TAIPEI -MANILA
               EQUIPMENT: BOEING 777-200/200ER
               SEATS 43C/43B NO SMOKING CONFIRMED


KLM ROYAL DUTCH AIRLI - KL 808
SUN 15APR      MANILA PH           AMSTERDAM NL           1940     0610
               NINOY AQUINO INTL   SCHIPHOL AIRPORT                16APR
1 STOP                                                    DURATION 16:30
               RESERVATION CONFIRMED - T ECONOMY
               ON BOARD: MEAL
               MANILA -TAIPEI
               TAIPEI -AMSTERDAM
               EQUIPMENT: BOEING 777-200/200ER
               SEATS 43C/43B NO SMOKING CONFIRMED


ACCESRAIL - 9B 9220
MON 16APR      AMSTERDAM NL        ANTWERP BE             0807     1000
               SCHIPHOL AIRPORT
NON STOP                                                  DURATION 1:53
               RESERVATION CONFIRMED - CLASS: M
               FLIGHT OPERATED BY SNCB EUROPE/NS HISPEED
               EQUIPMENT:TRAIN



Op 15/03/12 tickets online geboekt voor de eerste 3 weken van augustus, geen trein meer maar BRU-AMS-MNL vica versa. Op de online boeking staat Tapei ook niet vermeld.

Ja zit je dan nog wel met die tussenstop in Tapei.....en ja phille dat was inderdaad een klucht en ik hoorde zelfs de crew klagen. Juist voor we lande in Tapei berichte de piloot ons dat hij zelf nog niet wist of we moesten blijven zitten of er uit moesten.

10 minuten op de grond kregen we bericht dat iedereen er uit moest met al de handbagage en dat we binnen 30 minuten terug moesten zijn en hoorde de crew achter ons lachen. Wij zaten op de voorlaatste rij met één uitgang voor in het vliegtuig.....dan rest je niet veel tijd meer. Voor de rest gaat het zoals je al beschreven hebt...transitkaart in je handen en overal nog eens in line vallen voor controle en scanners, en met veel moeite juist nog tijd voor een safie. Blijkbaar is het de regel in Tapei als er word bij getankt dat iedereen er uit moet.

Ik heb hier ergens een tip gelezen van een forumlid bij de tussenstop in Tapei, dat het best is je headset mee te nemen.....doen.... anders heb je geen klank meer tot in Manilla  :thumb:

De rechtstreekse vluchten daarvoor gingen met een 777-300 en dat is een splinternieuw vliegtuig en was prima, nu gaan ze met oudere en kleinere toestellen en ik had ook wel wat problemen met het scherm.

Iedere keer als ik tickets boek voor een bepaalde periode, vergelijk ik al de maatschappijen wat betreft prijs en vooral reistijd en verbindingen, KLM komt daar nog het beste uit.

Op iedere vlieger krijg je eten uit een plastiek doosje maar dat vind ik bijzaak, of je kan natuurlijk business class vliegen.

Ik hoop dat KLM snel terug rechtstreeks gaat vliegen.....scheelt  me een dag reizen nu.

O0



LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:



Phille ze bedoelt ook niet het jurkje of je vrouw maar het feit dat jij je vrouw in die pose op een forum zet zodat alle mannen haar kunnen bekijken Zie opmerking Amice En ik kan dat van haar best begrijpen Voorts is ze wel ouderwets opgevoed maar toch redelijk van deze tijd Maar ze is ook een Filipina en die vinden zulk soort foto`s niet horen En ze is daar niet alleen in want in het verleden had ik een foto in een niet correcte houding ook niet te maken van mijn ex en zeker niet aan anderen te laten zien En die was toch niet zo netjes bleek later. 
Getting older beats the alternative -dying young

Cosyns Guy

Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:



Hi this is the wife of Guy, my husband ask me about that bastos picture, as for me its not that bastos the way of dressing she have, its nice , cute and sexy anyway, and i found it gorgeous looking for a girl and the way she sit is only her way of sitting maybe and is  not  bastos  at all for me.
We girls have different ways of making  ourselves look  cute, gorgeous and sexy s, its up to the one who look and sees it,as long its decent ...  :daag: :daag: :daag:

Cosyns Guy

Citaat van: Budgie op woensdag 25 april 2012, 22:58:40
Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:



Phille ze bedoelt ook niet het jurkje of je vrouw maar het feit dat jij je vrouw in die pose op een forum zet zodat alle mannen haar kunnen bekijken Zie opmerking Amice En ik kan dat van haar best begrijpen Voorts is ze wel ouderwets opgevoed maar toch redelijk van deze tijd Maar ze is ook een Filipina en die vinden zulk soort foto`s niet horen En ze is daar niet alleen in want in het verleden had ik een foto in een niet correcte houding ook niet te maken van mijn ex en zeker niet aan anderen te laten zien En die was toch niet zo netjes bleek later. 

Rare wereld we leven in....een vrouw in bikini welk is meer onthullend dan het kleedje dat Phille zijn vrouw droeg zou ok zijn maar die jurk en pose,waar trouwens niets verkeerd aan is kan dan niet en zou bastos zijn...¿¿ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Phille

Citaat van: Budgie op woensdag 25 april 2012, 22:58:40
Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:



Phille ze bedoelt ook niet het jurkje of je vrouw maar het feit dat jij je vrouw in die pose op een forum zet zodat alle mannen haar kunnen bekijken Zie opmerking Amice En ik kan dat van haar best begrijpen Voorts is ze wel ouderwets opgevoed maar toch redelijk van deze tijd Maar ze is ook een Filipina en die vinden zulk soort foto`s niet horen En ze is daar niet alleen in want in het verleden had ik een foto in een niet correcte houding ook niet te maken van mijn ex en zeker niet aan anderen te laten zien En die was toch niet zo netjes bleek later. 

Dergelijke reacties is zeker ook een schoolvoorbeeld van een correcte houding, het siert uw vrouw, wie denkt verdorie wel wie ze is ... queen filipina of zo  :mauer:


bruno13

Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 23:36:54
Citaat van: Budgie op woensdag 25 april 2012, 22:58:40
Citaat van: Phille op woensdag 25 april 2012, 08:25:52
Citaat van: Budgie op dinsdag 24 april 2012, 23:04:16
Citaat van: Phille op dinsdag 24 april 2012, 17:56:39
[Misschien ben ik gewoon te kritisch, te veeleisend, een ouwe zeurpiet, wie zal het zeggen  :weetikniet:

Inderdaad dit is de juiste opmerking
Ben ook met vele maatschappijen naar de Filippijnen gevlogen en ach KLM is nog niet zo slecht En overstappen zoals nu in Taipe dat heb ik meegemaakt toen ik via Bangkok een keer vloog hoefden we er zelfs niet uit maar bleven gewoon zitten Wat mensen eruit en erin en binnen het uur weer verder
Slechtste was voot mij Kuwait Air Woensdag vertrokken uit Manila en door allerlei problemen Zondag thuis op Schiphol en geen cent compensatie

PS Phille asawa vond de foto waarop je vrouw met benen open en korte rok zit behoorlijk " Bastos" Snap ook niet dat je hem op een forum zet

Wat moet ik hier nu van denken ... als je vrouw dit Bastos vindt dan zegt dat meer over haar dan over mijn vrouw. Ik heb in de Filipijnen andere dingen gezien ... dit is gewoon een net kleedje die haar ongelooflijk siert. Je mag voor mijn part tegen je vrouw zeggen dat ze rijp is voor het klooster.  :atyourservice:



Phille ze bedoelt ook niet het jurkje of je vrouw maar het feit dat jij je vrouw in die pose op een forum zet zodat alle mannen haar kunnen bekijken Zie opmerking Amice En ik kan dat van haar best begrijpen Voorts is ze wel ouderwets opgevoed maar toch redelijk van deze tijd Maar ze is ook een Filipina en die vinden zulk soort foto`s niet horen En ze is daar niet alleen in want in het verleden had ik een foto in een niet correcte houding ook niet te maken van mijn ex en zeker niet aan anderen te laten zien En die was toch niet zo netjes bleek later. 

Dergelijke reacties is zeker ook een schoolvoorbeeld van een correcte houding, het siert uw vrouw, wie denkt verdorie wel wie ze is ... queen filipina of zo  :mauer:


hahaha het mag zeker en vast gezien worden  sexy     its 2012

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Niks mis met de foto en ook niet met de vrouw op de foto.
Een heel gewone foto van een redelijk aantrekkelijke vrouw, die mij vermoedelijk niet was opgevallen in een rij van fotoos, zonder deze ophef.

Van de opmerking van anderen (bastos, negatief enz.) begrijp ik dan ook niks. Is echt niet meer van deze tijd. En ik ben als Baron puriteins opgevoed aan het hof en ga al rap naar de 60. Dus ........
Hopelijk gaan diegenen die zo preuts denken geen kinderen opvoeden voor / in de westerse (EU) wereld.

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).