Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: Bulldozer op maandag  7 december 2009, 15:47:50
Citaat van: Robert op donderdag  3 december 2009, 16:37:10
kan niet tippen aan aziatische maatschappijen.
Vind ik niet. Wel eens 13 uur in een toestel van Philipine Airlines gezeten? Dan doe ik toch echt liever die 13 uur bij KLM.

bedoel meer een singapore airlines, cathay.

Digos



Online inchecken: gewoon handig

We hebben dit ook al reeds enkele malen gedaan en het is echt wel handig, zeker als je vanuit Manila vetrekt, moet je niet in die lange rij gaan staan.

:link:


O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Robert

Citaat van: Digos op maandag 14 december 2009, 22:47:14


Online inchecken: gewoon handig

We hebben dit ook al reeds enkele malen gedaan en het is echt wel handig, zeker als je vanuit Manila vetrekt, moet je niet in die lange rij gaan staan.

:link:


O0



dat doe ik al tijden, loop altijd meteen door, dat scheelt enorm in manila.
heb daar nog nooit in de rij gestaan.

Digos


Zonnige Aanbiedingen!

Aanbiedingen van KLM via hun nieuwsbrief, Manila staat er nu niet tussen maar geef het toch even mee.

:link:

Binnen een week of twee zullen er wel betere aanbiedingen komen van KLM.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

als KLM mij geld geeft zal ik het misschien in overweging nemen  :lachen:

Digos


KLM Werelddealdagen
Reserveer tot 23 maart


Brussel - Manila    vanaf 921â,¬

Prijzen berekend 19/02/10. Reisperiode voor Seoul en Manilla : 23/02/2010 - 31/05/2010. Beijing tot : 31/03/2010. Hangzhou tussen: 23/02/2010 - 30/06/2010.
Voorwaarden: Verblijf Minimum: 7 dagen - Maximum: 1 maanden.


:link:

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Robert

stuk duurder dan de vorige keer, toen had ik een ticket voor 699 met klm. pak nu de volgende keer wel weer cathay pacific, zitten iets onder de 800 euro.

Phille

KLM sucks!

Na twee vluchten naar Manila heb ik reeds het Silver level van hun frequent flyer programma; dit geeft toegang tot de lounge; welk het wachten natuurlijk weer e stuk aangenamer maakt he  :jajaja: bij KLM, na 4 vluchten nog steeds Ivory en dan heb ik het over 4 lange vluchten, 2 naar Manila, 1 naar Brazilie en eentje naar Zuid Afrika, en nog steeds Ivory level, bij Etihad zou ik dan al Gold hebben  :jajaja:

Alweer een reden om niet met KLM te vliegen  :neeneenee: KLM SUCKS!  :jajaja:

groetjes
:daag:


stip66

Citaat van: Digos op woensdag 24 februari 2010, 14:00:13

KLM Werelddealdagen
Reserveer tot 23 maart


Brussel - Manila    vanaf 921â,¬

Prijzen berekend 19/02/10. Reisperiode voor Seoul en Manilla : 23/02/2010 - 31/05/2010. Beijing tot : 31/03/2010. Hangzhou tussen: 23/02/2010 - 30/06/2010.
Voorwaarden: Verblijf Minimum: 7 dagen - Maximum: 1 maanden.


:link:

O0


Hi Digos, ik begrijp dat ge de beste bedoelingen hebt om de forumleden te informeren omtrend lopende promoties, maar laat KLM voor wat het is.

Het zijn nog steeds een bende arrogande Hollanders die de crew moeten voorstellen, en je moet gedurende 12 volle uren op hun laagdunkende smoel kijken.

Promotie VANAF â,¬ 921 ? HALLOOOOO, voor veel minder reis je met Ethiad, met een korte tussenstop ( sigaretje roken mogelijk ), met alle vriendelijkheid en attentie, aanvaardbaar vliegtuigeten, en een compacte uitrusting ( sokjes, oogbeschermers, dekentje, tandenborstel en tandpasta ) in alle rust en vriendelijkheid naar MNL.

Ik zeg nu wel dat de vlucht 3 uur langer is, maar tel daar de reis naar Schiphol van af ( Ethiad vliegt van BRU naar Manila of CEBU ), zie ik geen enkel voordeel meer als Belg om met die kut KLM maatschappij te vliegen. En zoals Phille aangaf, vanaf de 2de vlucht zit je in de louge.....Hup Hup Holland ???  :lachen:

Rich

#79
Citaat


, en je moet gedurende 12 volle uren op hun laagdunkende smoel kijken.

oogbeschermers,


Als je hun smoel niet wilt zien ?    Je hebt toch "oogbeschermers" gekregen?  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.