Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Rich op woensdag 24 februari 2010, 20:32:33
Citaat


, en je moet gedurende 12 volle uren op hun laagdunkende smoel kijken.

oogbeschermers,


Als je hun smoel niet wilt zien ?    Je hebt toch "oogbeschermers" gekregen?  :lachen: :lachen:

Helaas geven ze die niet bij KLM  :neeneenee:

Phille

Citaat van: Amice op donderdag 25 februari 2010, 04:27:33
Citaatvoor veel minder reis je met Ethiad

Daar staat dan weer tegenover dat je de hele tijd naar "gabadagabada" mag luisteren, op je TV scherm onontkoombaar herrinert wordt waar mekka ligt en veelal اÙ,,صفحة اÙ,,رئيسية gebrabbel te lezen krijgt.

Daarnaast ondersteunt men daarmee de economie van het middenoosten in plaats van die van de eigen heimat.
Waar blijft de solidairiteit van de inwoners uit het land die de eerste europese president leveren?? Foei  :neeneenee:
:biggrinn:



Het gabadagabada neem ik er graag bij als ik gedurende de hele vlucht op een mooie glimlach mag kijken ipv op een zure tronie en behandeld word als een stukje vuil!

Jouw tweede stelling is niet van toepassing op ons Belgen, met Etihad vliegen brengt luchthhaventaksen op voor de Belgische luchhaven; dus niet voor schiphol; ALWEER EEN VOORDEEL OM MET ETIHAD TE VLIEGEN  :jajaja:. Mij maakt het niet uit of het nu een Nederlandse heimat is of die van het midden oosten; Etihad heeft een vernootschap in Belgie dus interessanter voor de Belgische economie (denk vennootschapsbelasting, denk aan tewerkstelling) nog een streepje bij in het voordeel van Etihad ...  :jajaja:


Rich

Citaat van: stip66 op woensdag 24 februari 2010, 20:56:22
Citaat van: Rich op woensdag 24 februari 2010, 20:32:33



Citaat


, en je moet gedurende 12 volle uren op hun laagdunkende smoel kijken.

oogbeschermers,


Als je hun smoel niet wilt zien ?    Je hebt toch "oogbeschermers" gekregen?  :lachen: :lachen:

Hehehehehe  Rich, ik bedoel dat je oogbeschermers bij Ethiad krijgt, bij KLM kun je voor deze handige attributen hun rug op. Gierigheid is primo bij KLM !  :lachen:

Nou...............gierig?.............................ze hebben nu ook 3e klas voor als je niet naar de stewardessen wilt kijken, en wat een service  :lachen:

Rich de Nederbelg.

Phille

Ik was daarnet even op Etihad aant checken om een vlucht te boeken  :jajaja: ik ga in mei mijn toekomstig vrouwtje nog eens bezoek; oooohhh wat mis ik haar toch  :jajaja:; vlucht kost 884,00 euro (dacht ik ga effe voor de lol is kijken bij KLM, prijs valt mee, slechts 925,00 euro), verschil is dus klein. Wat me opvalt is dat men 10 euro reserveringskosten moet betalen  :ikkeniebegrijp: moet ne mens alles online doen en toch heeft men het lef om hier kosten aan te rekenen, maar tja dat past dan weer in de sfeer van KLM. Was ik verder aan het kijken, slechts 25% van de gevlogen miles komen in aanmerking voor het frequent flyer program. Zoals ik al eerder geschreven heb hier, bij Etihad zijn twee vluchten naar Manila voldoende om het Silver level te bereiken, heb ik nu en de miles tellen nu mee voor 125%; dit level biedt toegang tot de lounge; met het Ivory van KLM geen denken aan, met het Silver level van KLM mogelijk mits toeslag te betalen van 35,00 euro  :ikkeniebegrijp:

Na deze vlucht bereik ik het gold level, ik heb namelijk nog 19.764 miles nodig, deze vlucht levert 18.898 (125%) miles op, plus een actie wanneer men een boeking doet voor eind juni krijgt men 2.500 miles extra ... wie twijfelt nog aan de betere service van Etihad????

3.  Total Fare
Fare Details  Fare* Tax Total
1 Adult  EUR 719.00  EUR 165.06  EUR 884.06 
Service Tax  EUR 0.00 
Etihad Guest Miles Earned:18,898 miles 




rudy1962


Rich

Citaat van: Phille op donderdag 25 februari 2010, 18:35:29

wie twijfelt nog aan de betere service van Etihad????



Ik niet...................

Rich de Nederbelg.

Digos


Ook te verkrijgen met looksaus?


LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Digos op donderdag 25 februari 2010, 20:34:49

Ook te verkrijgen met looksaus?

Enkel en alleen looksaus Digos................stinkt wel na 12 uur vliegen  :lachen: Maar ja, een mens moet er iets voor over hebben hé?
Rich de Nederbelg.

stip66


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: callebaut op donderdag 25 februari 2010, 07:08:06
Hallo Jens

Er is nu een vliegverbinding manila - ormoc  dagelijks ik dacht in de namiddag .....
wat betreft overgewicht , je bedoelt jezelf of de bagage ...... zijn heel streng wat betreft de bagage , laats 2 kilo uitnemen of bijbetalen  ong 27 euro de kilo ......
ja zo als luc ook al aan geeft zijn de vluchten manila-ormoc zeer onbetrouwbaar. wat ik overigens erg jammer vind , want het scheeld je zo 2 uur reisen. laten wij ormoc gangers hopen dat het in de toekomst beter word. ben dan ook al blij dat het viegveld ormoc weer open is.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.