Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

infas

Begin februari, eigenlijk al buiten de promoperiode.
Ik wou begin januari boeken en kon toen voor een 650â,¬ ook effectief boeken, helaas, als je moet wachten tot een manager een beslissing neemt ivm het geplande verlof.... :negatief:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Mawibata op zondag 28 februari 2010, 10:31:08


Citaat van: gosternokke op zaterdag 27 februari 2010, 20:42:32
Overigens heb ik wel eens gelezen dat losse tickets nooit onder de garantiefonds vallen ,mocht de reisburo in financiele problemen komen, alleen complete reizen vallen onder het garantie fonds. Als dit inderdaad zo is maakt het niet uit  wanneer je een losse ticket koopt en geen complete reis, of het betreffende reisburo ergens bij aangesloten is of niet.  Iemand die weet of dit inderdaad zo is ??


Je hebt gelijk Gosternokke  : 

Welke reizen vallen onder de garantie van SGR?

Onder de garantie van SGR vallen reisovereenkomsten, overeenkomsten van verblijf en overeenkomsten van vervoer (behalve luchtvervoer per lijndienst). Onder de SGR-garantie vallen onder andere:

-    Een pakketreis van een touroperator
-    Een door een reisbureau voor u samengestelde reis
-    De huur van een vakantiehuis
-    De huur van een camper
-    Bus-, trein-, en ferrytickets
-    Chartertickets

Gelezen op  :    :link: De Stichting Garantiefonds Reisgelden



kijk aldoende leerd men.
in verschilende fora word mariton hier op veroordeeld .
dit blijkt dus niet juist.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op zondag 28 februari 2010, 04:16:43
Pas geleden vroeg mij nog iemand waar mariton is gebleven aangezien die voorheen op m.h. del pilarstreet zaten maar daar zijn ze weg,het bord hangt er nog wel.

Een goed reisburo waar veel nederlanders naar toe gaan is Filipinotravel. www.filipinotravel.com.ph niet enkel vanwege de nederlandse leiding maar meer nog vanwege de betrouwbaarheid, extra service, prijzen en backpacker specialiteit.
Bestaat ook al 12 jaar en heeft verschillende filialen,zowel in manila,als angeles city ,bohol, borocay en mindoro.


volgens mij zit mariton aan de mabinistreet manila.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

stip66

Juist Jens,

Mariton Travel - Manila

Address : Unit 3A, Osmena Bldg.
1991 A.Mabini St.
Malate, Manilla, Filipijnen

Phonenumber : +63(0)2-5247302
Faxnumber : +63(0)2-5257570
Emailaddress : info@mariton.ph

Openingtimes : Monday to Friday
from 09.00 till 18.00
Saturday from 10.00 till 16.00

Digos

#114
Citaat van: infas op dinsdag  2 maart 2010, 20:36:51
Begin februari, eigenlijk al buiten de promoperiode.
Ik wou begin januari boeken en kon toen voor een 650â,¬ ook effectief boeken, helaas, als je moet wachten tot een manager een beslissing neemt ivm het geplande verlof.... :negatief:

Zo is het ook in ons geval.....op 3 maart moesten alle verlof aanvragen binnen zijn. In het beste geval krijgen we bevestiging volgende week of de week daarop.....dan zijn we al half maart.

Max aanvraag is drie weken van maandag tot maandag.

Om al die weinige dagen tenvolle te benutten wil je zo vlug mogelijk vertekken en geen dagen thuiszittend te verliezen.

KLM biedt voor ons nu weer een uitkomst (vliegen alle dagen) en niet voor zoveel meer als Ethiad voor onze periode.

Alhoewel de optie van met Ethiad te gaan ook nog wel open staat.....hangt er van af wat er kan geregeld worden met de baas.

Ik ben het er volledig mee eens dat er betere prijzen, optie's te bedingen zijn dan met KLM......als het je uitkomt.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Robert

Emirates gaat vliegen vanaf 1 mei vanaf Schiphol. Misschien is dat nog een optie voor sommigen.

Phille

Citaat van: Digos op donderdag  4 maart 2010, 00:38:04
Citaat van: infas op dinsdag  2 maart 2010, 20:36:51
Begin februari, eigenlijk al buiten de promoperiode.
Ik wou begin januari boeken en kon toen voor een 650â,¬ ook effectief boeken, helaas, als je moet wachten tot een manager een beslissing neemt ivm het geplande verlof.... :negatief:


Ik ben het er volledig mee eens dat er betere prijzen, optie's te bedingen zijn dan met KLM......als het je uitkomt.

O0



En service krijgt wanneer het hun uitkomt,  zelden tot nooit :neeneenee:

Als je regelmatig naar de Filippijnen vliegt snap ik echt niet waarom KLM zelfs in overweging te nemen, hun frequent flyer programma is niets in vergelijking met Etihad, of zit jij liever ten wachten in de terminal ipv in de lounge en gratis drankjes krijgen ... kan zijn dat je allergisch ben aan service he, indien zo dan boek vooral KLM, ga je geen last van je allergie krijgen; echt niet!  :neeneenee:

Digos


Versta me niet verkeerd, met "als het je uitkomt" daar bedoel ik helemaal niet de service mee van KLM.

Ik bedoel daarmee zoals het mij uitkomt om naar de phils te kunnen reizen....wat dan toch ook weer vast hangt zoals in infas geval van je werkgever.

Soms heb je geen andere keuze......als je niet teveel van je al weinige verlofdagen wilt verliezen met thuis zitten.

Het geen wat voor ons het beste uit komt dat boek ik en dat kan KLM zijn, Ethiad of zoals vroeger Singapore Airlines of een andere maatschappij maakt niet uit welke maatschappij.....zolang ik maar in de phils geraak.

Drankjes en eten krijg je overal.....bij de één wat beter als de andere, so what...ik klaag nooit....zolang ik maar op men bestemming zo vlug mogelijk geraak.

Nogmaals......het zit er misschien wel in dat we dit jaar met Ethiad kunnen vliegen.....maar hangt van men werkgever af, anders zal het weer KLM zijn omdat die alle dagen vliegen en die voor de periode die wij willen gaan niet veel duurder zijn dan Ethiad.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Digos,

Ik bedoel met die drankjes en eten niet tijdens de vlucht, maar waneer je aan het wachten bent alvorens te kunnen boarden, die krijg je niet overal, tenzij je ervoor betaald.

Etihad vliegt op vrijdag avond (22:30 uur), als je verlof begint kan je direct vertrekken, met KLM moet je wachten tot zaterdag ochtend, dus optimaal gebruik van je tijd met Etihad, terugkomen kan je eveneens op vrijdag, heb je nog zaterdag en zondag om effe te bekomen van de jetlag.

Vlieg jij regelmatig; heb je niet op geantwoord?

groet
Phil

Digos


CitaatIk bedoel met die drankjes en eten niet tijdens de vlucht, maar waneer je aan het wachten bent alvorens te kunnen boarden, die krijg je niet overal, tenzij je ervoor betaald.


Daar lig ik niet wakker van......wij zijn op verlof dan maakt het niet veeluit.....en een drankje, een pintje en eten vind je op iedere luchthaven dat is niet echt men prioriteit, wel dat we op onze bestemming toekomen zo vlug mogelijk en dat de vakantie kan beginnen.

CitaatEtihad vliegt op vrijdag avond (22:30 uur), als je verlof begint kan je direct vertrekken, met KLM moet je wachten tot zaterdag ochtend, dus optimaal gebruik van je tijd met Etihad, terugkomen kan je eveneens op vrijdag, heb je nog zaterdag en zondag om effe te bekomen van de jetlag.

Verlof begint bij ons niet op vrijdagavond want we werken op zaterdag ook, maar daar is misschien een mouw aan te passen.
Terugkomen op vrijdag is voor mij dan ook weer een verlies van twee dagen.

Wij proberen altijd het onderste uit de kan te halen met wat we hebben (verlof) en soms kan dat wel eens iets meer kosten met of zonder drankjes eten tijdens het wachten.

CitaatVlieg jij regelmatig; heb je niet op geantwoord?

Wat noem je regelmatig.....ik vind de vraag dan ook niet relevant

Ieders situatie is anders in alle opzichten, wat voor jou misschien normaal lijkt en kan.......is voor iemand anders helemaal anders en misschien niet mogelijk.

Wat het bij ons vooral uitmaakt is dat we de vakantiedagen die we we krijgen ten volle kunnen benutten......en dan zullen we ons pintje onderweg wel zelf betalen.

En nu zijn we wel  :offtopic: want dit heeft niks met KLM te maken.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT