Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Administratief onderzoek

Gestart door Danny, donderdag 9 juni 2011, 22:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Robert op zaterdag 11 juni 2011, 10:25:48
Citaat van: Danny op vrijdag 10 juni 2011, 19:59:30
35 jaar leeftijdsverschil Phille,is niet niks hé,maar volgens bronnen heb ik een paar pluspunten in mijn dossier die het zouden compenseren,maar nu met dat bijkomend administratief onderzoek ben ik er niet gerust in!

pluspunten die het leeftijdsverschil zouden compenseren, wat zouden dat dan moeten zijn.


Dat hij onder de gordel 25 jaar is, net als ik.  :jajaja: :lachen:  :congratualtionsis0:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

PeterVL

Je zal dus, als ik het goed begrijp, ook moeten vermijden om met een Belgische, Europese te trouwen die 25 jaar jonger is. Dit kan nooit een reden zijn want dat is tegen elke internationale wetgeving, maar goed Belgie is een speciaal geval en trouwens er zijn zelfs geen Belgen, er zijn vlamingen , walen, brusselaars, dus Belgie is een land zonder burgers vandaar waarschijnlijk die rare toestanden. Kijk eens naar Martens hoe oud was zijn vorig vrouwtje, kijk naar schiltz enzovoort, misschien moet je in de politiek gaan.

Phille

Citaat van: PeterVL op zaterdag 11 juni 2011, 15:06:26
Je zal dus, als ik het goed begrijp, ook moeten vermijden om met een Belgische, Europese te trouwen die 25 jaar jonger is. Dit kan nooit een reden zijn want dat is tegen elke internationale wetgeving, maar goed Belgie is een speciaal geval en trouwens er zijn zelfs geen Belgen, er zijn vlamingen , walen, brusselaars, dus Belgie is een land zonder burgers vandaar waarschijnlijk die rare toestanden. Kijk eens naar Martens hoe oud was zijn vorig vrouwtje, kijk naar schiltz enzovoort, misschien moet je in de politiek gaan.

Nee, ik denk dat Amice bedoelt dat hij zich 25 jaar voelt onder de gordel; trouwens mijn vrouw is er 21 en ik 46 ...

Citaat35 jaar leeftijdsverschil Phille,is niet niks hé,maar volgens bronnen heb ik een paar pluspunten in mijn dossier die het zouden compenseren,maar nu met dat bijkomend administratief onderzoek ben ik er niet gerust in!

Ben jij voorheen al eens met een filipina getrouwd Danny, welke je al eens naar belgie hebt laten komen? Er moet ergens een reden zijn om een administratief onderzoek te starten.

gosternokke

En ik maar denken dat ik zo veel in leeftijd scheelde met mijn vrouw. ( ik scheel iets minder dan 20 jaar met haar)  Maar jullie maken het nog bonter.  Phille 25 jaar verschil en Danny 35 jaar verschil.    Bij dergelijke leeftijdsverschillen moet niet raar staan kijken wanneer de autoriteiten daar achterdochtig bij worden.
Begrijp me niet verkeerd ik gun iedereen een jonge vrouw, maar de overheid kijkt daar helaas anders tegen aan.  Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen danny

balikbayan

Ik verschil maar 6 jaar met mijn vrouw.

Spijt spijt spijt dat ik er van heb  :lachen:

Amice

Afwijzing of administratief onderzoek n.a.v. leeftijds verschil is een farce en ik vraag me af of ze ook glashard durven toegeven dat de afwijzing of onderzoek is vanwege het leeftijdsverschil.

WIe geeft overigens de garantie dat een partner van dezelfde leeftijd niet om economische redenen bij de man willen blijven of dat het geen schijnhuwelijk zal zijn?

Ze zullen hoe dan ook met betere argumenten moeten komen, om te kunnen discrimeneren naar leeftijd.

Een vrouw zoekt meestal zekerheid en wil met dr kont op de man zijn schatkist zitten, dat is wereldwjd zo en niet aan leeftijd gebonden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

koy

Leeftijd is toch 100% een persoonlijke keuze en daarom toch een privé zaak.
Ik heb ook een leeftijdsverschil van 30j maar onze relatie heeft daar geen enkele hinder van.
leven en laten leven...

Danny

De pluspunten volgens sommige bronnen : dat het een goede zaak is dat we een jaar gewacht hebben om het visum aan te vragen,als dit onmiddelijk na het huwelijk moest gebeurt zijn ruiken ze zeker onraad,ik ben ook 5 keer naar haar toe geweest op één jaar tijd,bij een schijnhuwelijk zou dit zeker niet gebeurt zijn,heb ook bewijzen in mijn dossier gevoegd dat bewijst dat het menens is,vliegtuigtickets,bewijzen van mijn telefoonrekeningen,geld dat ik opstuurde,uittreksels van Visa die aantonen dat ik mijn geld daar opdeed,hotelrekeningen en noem maar op....

Danny

@ Phille : het is de eerste keer dat ik met een Filippijnse trouw,ik zoek het bij het leeftijdsverschil omdat ik geen andere reden kan vinden voor deze situatie

ladgar

Citaat van: Danny op zondag 12 juni 2011, 01:11:04
De pluspunten volgens sommige bronnen : dat het een goede zaak is dat we een jaar gewacht hebben om het visum aan te vragen,als dit onmiddelijk na het huwelijk moest gebeurt zijn ruiken ze zeker onraad,

Dat is een heel eigenaardige redenering.
Het is toch maar normaal dat men zo snel mogelijk een gezinshereniging aanvraagt omdat men als gehuwd koppel wil samen wonen , dat is zeker geen reden om onraad te ruiken.
Het feit dat er een jaar gewacht is voor de aanvraag gezinshereniging kan dus ook als tegenargument gebruikt worden