Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Weigering visum

Gestart door Danny, vrijdag 2 september 2011, 13:22:52

Vorige topic - Volgende topic

Gilbert

Hey Johan,
mijn vrouwke is ook van Leyte afkomstig..Southern Leyte...

Ja, die maand daar in dat huisje en dan nog met een vriendin van haar om zo de kosten te delen.... was niet alles hoor. Ik kan ook mijn plan trekken en het daar zijn op zich viel nog mee. Alleen dat lawaai in dat straatje, het ongedierte dat het lef had om via een kier ergens in het keukentje toch nog binnen te komen, niet tegenstaande ik mijn " snurkmotor " opgezet had ....

Ik denk dat ze in Brussel zo maar uitvinden om toch maar geen visa te moeten afleveren, dat alle middelen goed zijn ook al worden de regels, hun eigen regels opgevolgd zoals vermeld op de site......

Johan En Elvie

Citaat van: Gilbert op maandag  3 oktober 2011, 17:07:50
Hey Johan,
mijn vrouwke is ook van Leyte afkomstig..Southern Leyte...

Ja, die maand daar in dat huisje en dan nog met een vriendin van haar om zo de kosten te delen.... was niet alles hoor. Ik kan ook mijn plan trekken en het daar zijn op zich viel nog mee. Alleen dat lawaai in dat straatje, het ongedierte dat het lef had om via een kier ergens in het keukentje toch nog binnen te komen, niet tegenstaande ik mijn " snurkmotor " opgezet had ....

Ik denk dat ze in Brussel zo maar uitvinden om toch maar geen visa te moeten afleveren, dat alle middelen goed zijn ook al worden de regels, hun eigen regels opgevolgd zoals vermeld op de site......

Ja hetzelfde meegemaakt en daar 3 maand aan een stuk verbleven, het ongedierte had geen kier nodig, bij mijn vrouw leven ze vlak boven het laagstaande water waar ze al hun troep ingooien en dan hoef ik er geen tekeningetje bij te maken.
Kakkerlakken die in het bed naar beneden vallen, grote ratten die langs de open ramen naar binnen komen en over je lijf kruipen, kleinere muisjes die het huis door liepen op de vloer, liserts over het plafond en op de tafel op zoek naar etensresten.
En toch in die omstandigheden bleef ik 3 maand vastberaden zitten en ook de volgende keren dat ik ben gegaan verbleef ik daar, reeds 6 keer in dezelfde omstandigheden, alleen heb ik een schuifraam geplaatst zodat de grote jongens niet meer gemakkelijk binnen kunnen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.