Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Weigering visum

Gestart door Danny, vrijdag 2 september 2011, 13:22:52

Vorige topic - Volgende topic

Danny

@ Kristof:ik wil je geen slechte moed geven maar een toeristenvisum is onbegonnen werk,wij hebben alle vele negatieve gevallen meegemaakt,maar zoals je al zei,je kan het altijd proberen!
@ Ladgar:inderdaad,ik probeer wat huisraad te verkopen om er bovenop te komen,hadden ze mijn dossier "volledig" ingelezen dan vraag ik me af waar ze reden halen voor afkeuring,had men ons zo lang niet aan 't lijntje gehouden had ik niet zoveel geld moeten verspillen!
Zet jij regelmatig andermans videos op het Forum???niet dat het niet mag gezien worden maar ik zou iemands anders materiaal er in elk geval niet opzetten!!
@ Stijn: als ik kon bleef ik op de Filippijnen wonen,de firma waar ik werkte stelde me voor om vervroegd op brugpensioen te gaan maar pas achteraf kwamen ze me te vertellen dat ik tot mijn 58 beschikbaar moet blijven voor de VDAB,zoals een dopper!!Ik kan dus de eerste jaren niet weg uit Belgie.
Mijn boel zou allang verkocht zijn indien ik wegkon,geloof me!
Het gaat inderdaad over mij wat Exotische liefde betreft,waarom zou het nadelig zijn voor mijn dossier,het zou wel eens andersom kunnen zijn!

Phille

Citaat van: Danny op vrijdag  9 september 2011, 09:09:02
@ Kristof:ik wil je geen slechte moed geven maar een toeristenvisum is onbegonnen werk,wij hebben alle vele negatieve gevallen meegemaakt,maar zoals je al zei,je kan het altijd proberen!
@ Ladgar:inderdaad,ik probeer wat huisraad te verkopen om er bovenop te komen,hadden ze mijn dossier "volledig" ingelezen dan vraag ik me af waar ze reden halen voor afkeuring,had men ons zo lang niet aan 't lijntje gehouden had ik niet zoveel geld moeten verspillen!
Zet jij regelmatig andermans videos op het Forum???niet dat het niet mag gezien worden maar ik zou iemands anders materiaal er in elk geval niet opzetten!!
@ Stijn: als ik kon bleef ik op de Filippijnen wonen,de firma waar ik werkte stelde me voor om vervroegd op brugpensioen te gaan maar pas achteraf kwamen ze me te vertellen dat ik tot mijn 58 beschikbaar moet blijven voor de VDAB,zoals een dopper!!Ik kan dus de eerste jaren niet weg uit Belgie.
Mijn boel zou allang verkocht zijn indien ik wegkon,geloof me!
Het gaat inderdaad over mij wat Exotische liefde betreft,waarom zou het nadelig zijn voor mijn dossier,het zou wel eens andersom kunnen zijn!

Van zodra men iets op youtube plaatst wordt het publieke eigendom ... hou daar rekening mee, net hetzelfde met al wat men op facebook of andere sociale media post.

josv

Citaat van: kristof19 op donderdag  8 september 2011, 19:14:46
Als er iemand is waarbij zijn vriendin een weigering bekwam die nooit getrouwd is en geen kinderen heeft, geen eigendommen,niet voldoende geld op haar bankrekening maar wel vast werk+ toelating van de werkgever en die een toeristenvisum aanvraagde voor 3 a 4 weken dan hoorde ik dit graag en zou ik er nog aan denken om er geen moeite voor te doen.

Kristof, ik zou zeggen : ga ervoor. Voor 'n simpel Schengen-visum voldoe je namelijk aan alle eisen. Zorg wel dat werkgevers verklaring met zorg wordt opgesteld. Dat kan in de PH namelijk nog wel eens met 'n korreltje zout genomen worden. Origineel briefpapier met logo en met kreten als : "werkt hier tot volle tevredenheid","heeft  onze toestemming om op vakantie te gaan dan en dan" en "wordt op die en die datum weer terug verwacht to resume her duty's". Tip 2 : zorg dat je alle papieren van te voren gezien hebt. Laat ze maar faxen, mailen whatever. Mooiste zou nog zijn om een reisburo in te schakelen. Die hebben mijn vriendin 5 jaar geleden ook helemaal door het proces geholpen. Tegenwoordig regel ik het vanuit hier allemaal zelf. Volgend jaar gaan we weer naar NL.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luke

ook wat je hier post is PUBLIEK eigendom! Privacy op internet bestaat niet!

Danny

Inderdaad,maar een beetje fatsoen moet toch kunnen,niet?
:confused2:

Phille

Citaat van: Danny op vrijdag  9 september 2011, 09:59:34
Inderdaad,maar een beetje fatsoen moet toch kunnen,niet?
:confused2:

Wat was er dan niet fatsoenlijk aan die post?

Mawibata

Citaat van: ladgar op donderdag  8 september 2011, 21:03:29
Er is nog een vervolg gepost op youtube

http://www.youtube.com/watch?v=pfiXaVN9y8A

Het is blijkbaar Danny zelf die dit post , hij heeft ook andere postings gedaan over zijn trouw enz.
Hij gebruikt op youtube een veelzeggend pseudoniem van Joe18cm



Er zitten hier echte speurneuzen op dit forum       :lachen:





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

MadRed


josv

Citaat van: MadRed op vrijdag  9 september 2011, 10:49:13

Citaat van: ladgar op donderdag  8 september 2011, 21:03:29
Joe18cm

Haha zijn ... maat in zijn nickname. Dat doe je toch niet :)

Nou nou heren, waarom nou meteen weer het slechtste denken !! Mischien is het wel de gemiddelde hoogte van z'n kamerplantjes  :floet:  :denk:  :neeneenee:  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Danny

Dit is een Filippijnenforum,niet om Hollandse onnozele praat te verkopen!