Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Weigering visum

Gestart door Danny, vrijdag 2 september 2011, 13:22:52

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Met brugpensioen mag je niet in het buitenland gaan wonen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

ladgar

#51
Te bekijken op youtube

http://www.youtube.com/watch?v=bGw1d-P9wzk

[yt=640,510]bGw1d-P9wzk[/yt]

kristof19

Citaat van: ladgar op donderdag  8 september 2011, 16:44:46
Allez in 'Exotische Liefde' wisten ze al te melden dat het visum geweigerd was.
Het optreden van Danny daar is geen reklame voor zijn dossier.
En ook geen publiciteit voor al wie getrouwd is met een filipina:
" Den diene zijn filipina is nog niet eens in Belgie , en hij is reeds zo blut dat hij zijn huisraad zelfs moet verkopen" hoorde ik als opmerking.

Ladgar, bent u wel zeker dat het Danny van dit topic betreft?

Phille

Citaat van: stijn54 op donderdag  8 september 2011, 17:55:24
Ik heb het programma gezien. Ik wist niet dat het Danny van het forum was. Begrijp niet goed waarom hij niet naar Filippijnen kan gaan wonen. Wel een schril contrast met de man met shemale, wat een prachtig huis in Thailand. Op mijn werk was er nogal commentaar op het feit dat hij zegt geen gay te zijn. Ik zou dat toch niet kunnen met een shemale hoe mooi ze ook mag zijn. Verder zijn mijn collega's de mening toegedaan dat het alleen voor het geld is en dat is ook wel zo maar je kan dan toch nog gelukkig zijn samen vind ik.
De ander man van Diksmuide is zijn Filippijnse vrouw veel te veel aan het verwennen tenzij dit enkel voor tv is.
Mijn opinie :jajaja:

Men beweert in het programma dat die man dat huis in Thailand gekocht heeft, ik dacht het ooit eens gelezen te hebben, dat men net zoals in de Filipijnen, als buitenlander geen huis kan kopen; misschien zijn er hier leden die hier meer over weten; echt relevant is het niet hoor, want wie zijn wij om er een oordeel over te vellen, zolang hij maar gelukkig is!

Wat die die man van Diksmuide betreft ... wat is er daar overdreven verwennerij aan? Een stofzuiger cadeau doen, is dat verwennerij? Nieuwe kleren kopen moeten we allemaal doen van zodra onze vrouwtjes in ons koud landje zijn. Een gegeven die we met z'n allen niet mogen onderschatten, dit neemt een serieuze hap uit het budget  :jajaja:, en het is echt geen overbodige luxe voor hun, men mag niet vergeten dat een gemiddelde Filipijn 20 graden als koud ervaart; heb ik een aantal keer gehoord toen ik er was, voornamelijk aan de kust met een frisse bries bij valavond. Op dit moment bevriest mijn vrouwtje bijna als ze buiten komt, ze zou bij wijze van spreken al een wollen muts, oorwarmers, handschoenen en een sjaal aandoen, voornamelijk door die koude wind die er momenteel is. Het enige die misschien bedenkelijk is, is de hamsterwoede van die brave man ... ge zou haast denken dat hij zijn persoonlijk sari-sari store heeft geopend.  :floet:




Phille

Citaat van: kristof19 op donderdag  8 september 2011, 18:45:48
Citaat van: ladgar op donderdag  8 september 2011, 16:44:46
Allez in 'Exotische Liefde' wisten ze al te melden dat het visum geweigerd was.
Het optreden van Danny daar is geen reklame voor zijn dossier.
En ook geen publiciteit voor al wie getrouwd is met een filipina:
" Den diene zijn filipina is nog niet eens in Belgie , en hij is reeds zo blut dat hij zijn huisraad zelfs moet verkopen" hoorde ik als opmerking.

Ladgar, bent u wel zeker dat het Danny van dit topic betreft?

Zijn vrouw heeft in elk geval dezelfde naam, dus ik denk dat het over dezelfde persoon gaat, maar om zeker te zijn zullen we moeten wachten op een bevestiging van Danny zelf.

kristof19

#55
Citaat van: pvgossum op donderdag  8 september 2011, 09:29:50
kristof19: ik had slechts 4 weken gevraagd zodat ze bij mijn doctoraatsverdediging aanwezig kon zijn, na een behandeltermijn van 3 maanden geweigerd wegens vestigingsgevaar (vermits ze geen eigendom had, te weinig geld had op haar bankrekening (ze hebben dit als bewijsmiddel gevraagd, stond niet bij de officiele papieren), geen permenant arbeidscontract)

Okay, dank u voor de reactie pvgossum en om de verdere toelichting. Mijn vriendin heeft geen eigendom, te weinig geld op haar bankrekeing maar wel sedert 7 jaar vast werk.
Zonder een schriftelijk bewijs van haar werkgever die haar toestemming verleend voor een vakantie van 3 a 4 weken zou ik er zelfs nooit aan beginnen.
Moest ik er zelf niet een beetje in geloven zou ik haar de aanvraag niet laten doen. Ieder geval is anders en ik laat mij niet afschrikken door de vele weigeringen op dit forum.
Ik ken alleen alle feiten van onze eigen situatie. Indien er een weigering valt zal dit niet het einde van de wereld zijn  maar ik geef wel toe dat ik ontgoocheld zou zijn. Dan is een toeristenvisum enkel en alleen maar te bekomen voor pinays met een hoge opleiding en voldoende middelen op de bank of eigendommen of in sommige gevallen met kinderen die ze daar achterlaten.
Als er iemand is waarbij zijn vriendin een weigering bekwam die nooit getrouwd is en geen kinderen heeft, geen eigendommen,niet voldoende geld op haar bankrekening maar wel vast werk+ toelating van de werkgever en die een toeristenvisum aanvraagde voor 3 a 4 weken dan hoorde ik dit graag en zou ik er nog aan denken om er geen moeite voor te doen. Ook heb ikzelf  voldoende middelen om mij garant te stellen en een blanco strafregister ook kennen we tegen 2012 2 jaar samen zijn.
Maar ik denk dat ik hier geen reacties zal op ontvangen op dit forum.
Groetjes




xav

Citaat van: Phille op donderdag  8 september 2011, 18:48:07

Men beweert in het programma dat die man dat huis in Thailand gekocht heeft, ik dacht het ooit eens gelezen te hebben, dat men net zoals in de Filipijnen, als buitenlander geen huis kan kopen; misschien zijn er hier leden die hier meer over weten






klopt... maar in Thailand kun je een lease contract afsluiten voor 3 x 30 jaar... zo kun je het eigendom "houden" voor 90 jaar of de lease doorverkopen...

koy

Citaat van: Luc op donderdag  8 september 2011, 18:29:48
Met brugpensioen mag je niet in het buitenland gaan wonen.

als je uw domicilie adres niet verandert is er toch geen probleem... ?
leven en laten leven...

ladgar

#58
Er is nog een vervolg gepost op youtube

http://www.youtube.com/watch?v=pfiXaVN9y8A

Het is blijkbaar Danny zelf die dit post , hij heeft ook andere postings gedaan over zijn trouw enz.
Hij gebruikt op youtube een veelzeggend pseudoniem van Joe18cm

[yt=640,510]pfiXaVN9y8A[/yt]

Luc

Citaat van: koy op donderdag  8 september 2011, 21:03:08
Citaat van: Luc op donderdag  8 september 2011, 18:29:48
Met brugpensioen mag je niet in het buitenland gaan wonen.

als je uw domicilie adres niet verandert is er toch geen probleem... ?

Als ik mij goed herinner is hij 56 jaar. Ik weet nu niet onder welke omstandigheden hij een brugpensioen heeft gekregen en sinds wanneer. Tegenwoordig gaat het niet meer zo makkelijk. Ze duwen je in een tewerkstellingscel en laten je niet lang met rust.



Indien u uw brugpensioen aanvraagt op basis van de erkenning van uw werkgever als zijnde in herstructurering of in moeilijkheden en ten gevolge van een collectief ontslag, moet u gedurende 6 maanden ingeschreven gebleven zijn in de tewerkstellingscel die uw werkgever heeft opgericht of in een tewerkstellingscel waaraan u werkgever deelneemt.

U bent vrijgesteld van deze inschrijving indien u minstens 58 jaar oud bent of indien u 38 jaar beroepsverleden bewijst:

   hetzij op het einde van de periode gedekt door uw verbrekingsvergoeding;
   hetzij op het einde van uw opzegtermijn (zonder rekening te houden met de eventuele verlengingen van deze opzeg).
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.