Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pak op maat gemaakt.

Gestart door fastlane, maandag 7 november 2011, 20:38:11

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#10
Citaat van: josv op dinsdag  8 november 2011, 16:18:53
Even @ fastlane : Weet je wel hoe warm zo'n pak kan zijn in de PH ?? Zeg gewoon dat je in de PH-traditie wil trouwen, barong met 'n t-shirtje eronder. Is veeeeeel relaxter en je maakt nog 'n goeie indruk tov je schoonfamilie !!

Daar mag ik het mee eens zijn en het staat ook nog beter als zo'n ouderwets Maffia-Pak.......... :thumb:


fastlane

Alvast bedankt allemaal voor de tips. Ga toch nog eens een poging proberen om geen pak te moeten dragen, je weet maar nooit.

Thanks Dirk

bananacreek


bananacreek


Phille

Citaat van: fastlane op woensdag  9 november 2011, 21:22:12
Alvast bedankt allemaal voor de tips. Ga toch nog eens een poging proberen om geen pak te moeten dragen, je weet maar nooit.

Thanks Dirk


Kano

#15
Die barongs heb je in verschillende kwaliteiten, modellen en kleuren. Hier vind je er een aantal: http://www.bridalbook.ph/wedding-articles/barongs/#

Zelf ben ik getrouwd in een barong chinese stijl, met opstaande (mandarin) kraag en een aparte sluiting, zoals deze:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Hier nog een andere keuze en zit als gegoten.... :jajaja: :lachen: :lachen:

de "Barong Kamikaze"


bananacreek

Citaat van: Phille op donderdag 10 november 2011, 13:16:14
Citaat van: fastlane op woensdag  9 november 2011, 21:22:12
Alvast bedankt allemaal voor de tips. Ga toch nog eens een poging proberen om geen pak te moeten dragen, je weet maar nooit.

Thanks Dirk



Die dame ziet er gelukkig uit.... :jajaja: :jajaja:

infas

Met Gilmore in downtown cebu heb ik goede ervaringen.
In colon area dus.
Ze hebben ooit een barong gemaakt voor mij, ik draag hem nog steeds.

bananacreek

Citaat van: infas op vrijdag 11 november 2011, 13:18:36
Met Gilmore in downtown cebu heb ik goede ervaringen.
In colon area dus.
Ze hebben ooit een barong gemaakt voor mij, ik draag hem nog steeds.


Dank u en zal eens vragen als ik in die buurt ben een paar weken van nu.... :hoedjeaf: :hoedjeaf: