Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ter info: net geboekt voor juli 2012 met etihad

Gestart door jajest, woensdag 7 december 2011, 11:32:32

Vorige topic - Volgende topic

jajest


prijs: 780â,¬

wij wabi travels antwerpen of joker (wel vermelden dat je getrouwd bent met een filippijnse) = extra korting


(die 780â,¬ is wel al de netto prijs korting afgetrokken)


mooie prijs hé voor het hoogseizoen ?


xav


kamperman

is dat met vertrek vanaf brussel en welke tijden vlieg je ???

jajest

dit is geen promotie... dit is een prijs gans jaar rond geldig ... mits gehuwd met filipina (denk ik)....  joker vroeg expliciet om een apspoort te zien maar wabi travels zelfs niet... ze zijn daar heel soepel in.  Vertrek vanaf brussel, 1 stopover in abu dhabi

vertrek brussel 22:00
in abu dhabi 4 uur wachten dacht ik (is nog te doen)

aankomst in manila om 23:00 (lokale tijd) - dit aankomstuur is minder aangenaam aangezien je waarschijnlijk dan maar rond 01:00 ofzo in je hotel bent , maarja, je kunt niet alles verwachten hé... een goeie prijs ... en aangename vluchturen ... al bij al vind ik dit een heel goed aanbod


Rich

Citaat van: jajest op donderdag  8 december 2011, 10:02:01


-in abu dhabi 4 uur wachten dacht ik (is nog te doen)

-aankomst in manila om 23:00 

-en aangename vluchturen .




- 4 uur wachten en dan nog is 9 uur vliegen. :jajaja:

- Je verliest een volle dag door late aankomst  :jajaja:

- 15 uur vliegen met je benen zowat in je nek  :jajaja:

Mij niet gezien  :benweg:


Rich de Nederbelg.

jajest

#5
Citaat van: Rich op donderdag  8 december 2011, 10:16:12
- 4 uur wachten en dan nog is 9 uur vliegen. :jajaja:

- Je verliest een volle dag door late aankomst  :jajaja:

- 15 uur vliegen met je benen zowat in je nek  :jajaja:

Mij niet gezien  

wat een negatieveling ben jij jong !  Ben ik blij dat ik zo niet in het leven sta !

Bekijk het leven positief:

- 4 uur wachten is echt niet lang, gedurende deze 4 uur kan je eens proeven van de abu dhabi sfeer, het geeft je de mogelijkheid wat te rusten, en dient ook als buffer bij een eventuele vertraging van de vlucht bxl-abu dhabi

- de overige opmerkingen zijn spijkers op laag water zoeken en zijn eigen aan elke vlucht

doe me een plezier en ga je negativiteit elders spuien

Rich

Citaat van: jajest op donderdag  8 december 2011, 11:53:37
Citaat van: Rich op donderdag  8 december 2011, 10:16:12
- 4 uur wachten en dan nog is 9 uur vliegen. :jajaja:

- Je verliest een volle dag door late aankomst  :jajaja:

- 15 uur vliegen met je benen zowat in je nek  :jajaja:

Mij niet gezien  

wat een negatieveling ben jij jong !  Ben ik blij dat ik zo niet in het leven sta !

Bekijk het leven positief:

- 4 uur wachten is echt niet lang, gedurende deze 4 uur kan je eens proeven van de abu dhabi sfeer, het geeft je de mogelijkheid wat te rusten, en dient ook als buffer bij een eventuele vertraging van de vlucht bxl-abu dhabi

- de overige opmerkingen zijn spijkers op laag water zoeken en zijn eigen aan elke vlucht

doe me een plezier en ga je negativiteit elders spuien


Ik geef gewoon mijn mening Jajest. Kan je daar niet tegen?  :ikkeniebegrijp:

Voorbeeldje:

In augustus eerste keer met Etihad gevlogen omwille van de prijs. Resultaat?   Weinig of geen beenruimte en het gevoel van ...een sardienenblikje  :jajaja:
6 uur vliegen tot Abu-Dhabi, en 3 uur wachten, en dan nog eens 9 uur. Dat is 18 uur, en je komt op een rot uur aan in Manila. Die paar uur wachten vind ik in feite nog niet zo erg, maar die vliegtijd van 15 uur is er me teveel aan.
(ik had ook het ongeluk dat het toestel terugkeerde na 4 uur vliegen naar Manila, en noodlanding in Abu Dhabi door motorproblemen en dan nog is 4 uur wachten in Abu Dabi. Maar daar kan de maatschappij niets aan doen.)

Ik vloog 3 weken terug zoals gewoonlijk weer met Cathay pacific voor 760 euro naar Manila. Vanaf Schiphol 11 uur vliegen en na 1,5 uur Hongkong, connectionflight naar Manila. Dat zijn dus heel wat uurtjes minder en in een toestel met veel beenruimte, want ik ( 1,87 m) kan mijn benen volledig strekken. En daarbij had ik nog een hele dag voor me.
Maar swat...ieder zijn keuze.
Rich de Nederbelg.

jajest

Ik vloog 3 weken terug zoals gewoonlijk weer met Cathay pacific voor 760 euro naar Manila.
[/quote]

U vergeet één ding ... 3 weken terug is LAAGseizoen ... ik heb het hier over HOOGseizoen tickets en zoals U wellicht weet is er een prijsverschil tussen LAAG & HOOGseizoen.

never mind, de bedoeling van mijn post was van mensen te informeren, iedereen doet dan wat hij/zij wilt met deze informatie.
Mensen afbreken is al te gemakkelijk, wees opbouwend ipv negatief. Een gouden raad van tante kaat  :daag:


kamperman

ik heb even gekeken voor april en voor juli dus laag en hoog seizoen
en de prijzen vergeleken van cathay pacific en klm en het viel mij op dat op
beide datums de klm goedkoper was ik snap er niks meer van
ik lees regelmatig mensen die rond de 750 euro vliegen ik kan die nooit vinden

Rich

Citaat van: jajest op donderdag  8 december 2011, 13:06:40
Ik vloog 3 weken terug zoals gewoonlijk weer met Cathay pacific voor 760 euro naar Manila.

U vergeet één ding ... 3 weken terug is LAAGseizoen ... ik heb het hier over HOOGseizoen tickets en zoals U wellicht weet is er een prijsverschil tussen LAAG & HOOGseizoen.

never mind, de bedoeling van mijn post was van mensen te informeren, iedereen doet dan wat hij/zij wilt met deze informatie.
Mensen afbreken is al te gemakkelijk, wees opbouwend ipv negatief. Een gouden raad van tante kaat  :daag:


[/quote]

Goh wat ben jij vlug op je teentjes getrapt zeg  :lachen: Ik breek geen mensen af maar stel een alternatief voor, zover is duidelijk nietwaar?
Meer beenruimte en korter vliegen voor dezelfde prijs.....dat is pas een gouden raad van tante kaat.

Maar ok, de aanbieding van Etihad ziet er leuk uit hoor.

:hoedjeaf:
Rich de Nederbelg.