Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ter info: net geboekt voor juli 2012 met etihad

Gestart door jajest, woensdag 7 december 2011, 11:32:32

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag  9 december 2011, 09:38:22
Citaat van: innka3 op donderdag  8 december 2011, 18:27:12
mijn vrouw vliegt zaterdad met china southern ams/mnl  en retour voor 335 euri's
omdat ik nog 100.000 punt had van klm  :lachen:

Leuk om te vermelden, maar dat is appels met peren vergelijken. Als mijn buurman mij een ticket zou geven, kan ik posten: ik vlieg gratis.  :lachen: :lachen:



:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

disnoke

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag  9 december 2011, 09:38:22
Citaat van: innka3 op donderdag  8 december 2011, 18:27:12
mijn vrouw vliegt zaterdad met china southern ams/mnl  en retour voor 335 euri's
omdat ik nog 100.000 punt had van klm  :lachen:

Leuk om te vermelden, maar dat is appels met peren vergelijken. Als mijn buurman mij een ticket zou geven, kan ik posten: ik vlieg gratis.  :lachen: :lachen:

wel ik ben 1.97, alle vluchten kunnen moeilijk zijn, deze keer had ik geboekt in een kantoor en zat 3 van de 4 vluchten op de eerste rij zodat ik voldoende ruimte had meeste van de tijd.

innka3

#22
Citaat van: ganda op donderdag  8 december 2011, 18:38:47
Citaat van: innka3 op donderdag  8 december 2011, 18:27:12
mijn vrouw vliegt zaterdad met china southern ams/mnl  en retour voor 335 euri's
omdat ik nog 100.000 punt had van klm  :lachen:

Als je de gele tekst in het grijs zet kunnen wordt het wat duidelijker  :lachen:


even  :offtopic: updatetje ze vertrokken 2 uur te laat van ams,dus te laat in bejing voor de connecting
naar manila.nu waarschijnlijk naar  GUANGZHOU BAIYUN dan in een hotel en morgen naar manila.
:lachen: ze is op vakantie,toch  :floet: en ze is niet de enige  :smiley-philippines:  die naar manila
moet.kijk zo kom je nog eens ergens  :happy: voor maar 335 euris  :congratualtionsis0:

bruno13


kamperman

kost momenteel 1657 euro
dus waarschijnlijk al een tijdje gelden geboekt????

bruno13


Jango007

Vandaag geboekt Amsterdam -Manila  vertrek 28 dec 1059.57 Euro en anulering en bijstandsverzekering 63.57 Euro  :thumb:

antzan

Als je dus om 23.00 uur in Manila aankomt , kan je dus vanaf
04.00 uur de eerste binnenlandse vluchten boeken .
Geen hotel nodig dus .

Foodmaster

huzzie

16 januari 2012 BRU -MNl: 608 euro geboekt in september online bij joker met Etihad!
Ik vond de aankomsttijd te MNL, 22.30 uur, ook laat maar 't is zoals het is en idd je verliest een dag maar heb dit opgelost door een dag meer te boeken. :jajaja:
Ik moet van daaruit trouwens naar Angeles op familiebezoek(!) dus dit is best te doen.
De wachttijd in Abu Dhabi valt wel mee maar om dan echt van de sfeer te genieten, zoals aan ander lid meegaf, neen dat is niet aan mij  besteed. Ze lopen daar precies allemaal in pyama rond, sommigen hebben zelf een masker en handschoenen aan. Airco staat veel te hoog. :happy2:

Ben in maart 2011 met KLM geweest en in één stuk doorvliegen is toch praktischer maar had daarvoor eerst +/- 4 uren trein moeten doen om in AMS te geraken.(promoticket van 620 euro)

By the way als de beentjes te lang zijn kan je steeds proberen een zitje aan de nooduitgang(vleugel) te vragen. Daar kan je ze lekker strekken maar helaas ook vaak bezet.



Grz

Huzzie

antzan

ik ben momenteel aan het zoeken voor September .
Tot zover gevonden :
Cathay Pacific ,  Frankfurt - Hongkong [ stopover ]
Hongkong - Manila  en terug Cebu - Frankfurt .
875 Euro  incl trein Aken - Frankfurt .

Of , met Air China , maar dan stopover in Peking en
heen en terug af Manila .
Voor dezelfde prijs .

Hongkong is natuurlijk duurder  dan  Peking .
Dus we weten nog niet welke we nemen .
Antzan
Foodmaster