Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat betekent €100 voor een Nederlander/Belg?

Gestart door PHwaarde, maandag 14 mei 2012, 18:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Citaat van: josv op dinsdag 15 mei 2012, 14:44:24
Citaat van: Quezonboy op dinsdag 15 mei 2012, 14:06:21
Citaat van: gosternokke op dinsdag 15 mei 2012, 00:48:57
Eeen maand ?      1 mandje boodschappen zul je bedoelen    :lachen:    Nee zonder dollen gebeurt wel dat ik voor 1 kar boodscappen  meer dan 100 euro kwijt ben
Ik ben alleenstaand  :applaus: dat scheelt natuurlijk.

Maar je woont niet in de  :smiley-philippines:  :confused2:
Je vergist je in het topic, het gaat in deze topic om wat 100 euro in Nederland/Belgie betekend, voor de Filipijnen is een ander topic.

josv

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 15 mei 2012, 14:06:21
Citaat van: gosternokke op dinsdag 15 mei 2012, 00:48:57
Eeen maand ?      1 mandje boodschappen zul je bedoelen    :lachen:    Nee zonder dollen gebeurt wel dat ik voor 1 kar boodscappen  meer dan 100 euro kwijt ben
Ik ben alleenstaand  :applaus: dat scheelt natuurlijk.

Ok, grappig dan. Gosternokke heeft voor zijn boodsschappen ( en voor z'n gezin ) 100 euro maar jij doet daar in NL een maand mee ????? Vertel me hoe je dat doet ! Dan remigreer ik direkt !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Quezonboy

Citaat van: josv op dinsdag 15 mei 2012, 15:39:03
Citaat van: Quezonboy op dinsdag 15 mei 2012, 14:06:21
Citaat van: gosternokke op dinsdag 15 mei 2012, 00:48:57
Eeen maand ?      1 mandje boodschappen zul je bedoelen    :lachen:    Nee zonder dollen gebeurt wel dat ik voor 1 kar boodscappen  meer dan 100 euro kwijt ben
Ik ben alleenstaand  :applaus: dat scheelt natuurlijk.

Ok, grappig dan. Gosternokke heeft voor zijn boodsschappen ( en voor z'n gezin ) 100 euro maar jij doet daar in NL een maand mee ????? Vertel me hoe je dat doet ! Dan remigreer ik direkt !!
Tja Gosternokke koopt waarschijnlijk allerlei dure dingen voor zijn gezin :ikkeniebegrijp: zoals A merken. Maar ik heb o. a. een zak rijst van 10 kg gekocht voor 15 euro in oktober waar ik nog steeds mee bezig ben. Bij de AH koop ik meestal de Euro Shopper merken en ga langs bij de goedkope supermarkten zoals Lidl en Aldi, ik ga voor de goedkope huismerken. Voor vlees ga ik bij de vleeshal in Gemert waar het vlees goedkoper is dan bij in de supermarkt. In Ierland zeiden ze ook dat het goedkoper winkelen is in Nederland dan elders zeker in vergelijking met Ierland. Voor overige zaken ga ik langs de kringloopwinkels en natuurlijk Action.
Verder krijg ik van mijn moeder en mijn Filipijnse vriendinnen wat mee nadat ik op visite was gekomen.

shando

â,¬100 netto betekent bijna een hele dag werken. :denk:

huisman45

voor 100 euro netto per dag kwam ik mijn bed niet uit  :jajaja: :jajaja: :jajaja:  :neeneenee:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

yepyep


huisman45

Hier adem ik vrij en ben gelukkig

youry2000

Ik moet al jaren mijn bed uit om 100 euro te verdienen!

shando


boldy

dan ben je een rijk man huisman als jii voor 100 euro netto per dag je bed niet uit kwam. ik verdien het niet op een dag  en mijn loon is tog niet slecht .
maar ik hoor wel meer mensen dat ze zoveel verdienen ,tot dat je ze om een loonstrookje vraagt dan krijg je die nooit te zien  :jajaja: .
maar als je dat verdiende dan had je een verdomd goede baan of een goedlopende eigenzaak . als ik 100 eurie netto per dag verdien nmoet ik daarvoor zwart werken in uren geld dan .
het leven is net een lul keihard en veel te kort