Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat betekent €100 voor een Nederlander/Belg?

Gestart door PHwaarde, maandag 14 mei 2012, 18:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Quezonboy op vrijdag 18 mei 2012, 14:41:18
Citaat van: Phille op vrijdag 18 mei 2012, 01:44:42
Citaat van: Quezonboy op donderdag 17 mei 2012, 15:02:54
De kosten voor huisvesting voor mij is zo'n 377 euro per maand :happy:.

In België? Huur, elektriciteit, water, en zo meer, slechts 377 â,¬ de maand ...  :weetikniet:
Huur, electriciteit,gas, water, glasverzekering, lampenvervanging etc is voor mij slechts 370, 66 euro per maand. Ik reken 7 euro extra er nog bij voor inboedelverzekering en waterschapsbelasting.
Ook veel Nederlanders geloven niet hoe laag mijn huisvestingskosten zijn.

En je woont in Nederland? Is dat dan een flat van 3x3 ... of is het misschien een sociale huisvesting?  :weetikniet:

gosternokke

Denk dat ik het nog wel win van Quezonboy in goedkoop wonen in  :nederlandsevlag: .    Oud huis dan na 30 jaar hypotheekvrij is.

Dus ik betaal alleen 150 gas en elektra, 35 voor water en tv kabel.  Dan nog paar tientjes waterschap en gemeentelijke belastingen en heb je het wel gehad.

Ik heb  wel wat achterstalling onderhoud helaas, en ben aan nieuw cv ketel toe.

josv

Citaat van: gosternokke op zaterdag 19 mei 2012, 13:30:06
Denk dat ik het nog wel win van Quezonboy in goedkoop wonen in  :nederlandsevlag: .    Oud huis dan na 30 jaar hypotheekvrij is.

Dus ik betaal alleen 150 gas en elektra, 35 voor water en tv kabel.  Dan nog paar tientjes waterschap en gemeentelijke belastingen en heb je het wel gehad.

Ik heb  wel wat achterstalling onderhoud helaas, en ben aan nieuw cv ketel toe.

Geen OZB, inboedelverzekering ( en alles wat Q niet genoemt heeft ) ?
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag 19 mei 2012, 13:30:06
Denk dat ik het nog wel win van Quezonboy in goedkoop wonen in  :nederlandsevlag: .    Oud huis dan na 30 jaar hypotheekvrij is.

Dus ik betaal alleen 150 gas en elektra, 35 voor water en tv kabel.  Dan nog paar tientjes waterschap en gemeentelijke belastingen en heb je het wel gehad.

Ik heb  wel wat achterstalling onderhoud helaas, en ben aan nieuw cv ketel toe.

Ik heb  wel wat achterstalling onderhoud helaas, en ben aan nieuw cv ketel toe.

CENTRALE VERWARMING OP PALAWAN?................ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Quezonboy

Citaat van: Phille op zaterdag 19 mei 2012, 09:45:32
Citaat van: Quezonboy op vrijdag 18 mei 2012, 14:41:18
Citaat van: Phille op vrijdag 18 mei 2012, 01:44:42
Citaat van: Quezonboy op donderdag 17 mei 2012, 15:02:54
De kosten voor huisvesting voor mij is zo'n 377 euro per maand :happy:.

In België? Huur, elektriciteit, water, en zo meer, slechts 377 â,¬ de maand ...  :weetikniet:
Huur, electriciteit,gas, water, glasverzekering, lampenvervanging etc is voor mij slechts 370, 66 euro per maand. Ik reken 7 euro extra er nog bij voor inboedelverzekering en waterschapsbelasting.
Ook veel Nederlanders geloven niet hoe laag mijn huisvestingskosten zijn.

En je woont in Nederland? Is dat dan een flat van 3x3 ... of is het misschien een sociale huisvesting?  :weetikniet:
Ja sociale huisvesting zo'n 60 m2 geloof ik.

Ketelbinkie

Citaat van: josv op zaterdag 19 mei 2012, 15:06:21
Citaat van: gosternokke op zaterdag 19 mei 2012, 13:30:06
Denk dat ik het nog wel win van Quezonboy in goedkoop wonen in  :nederlandsevlag: .    Oud huis dan na 30 jaar hypotheekvrij is.

Dus ik betaal alleen 150 gas en elektra, 35 voor water en tv kabel.  Dan nog paar tientjes waterschap en gemeentelijke belastingen en heb je het wel gehad.

Ik heb  wel wat achterstalling onderhoud helaas, en ben aan nieuw cv ketel toe.

Geen OZB, inboedelverzekering ( en alles wat Q niet genoemt heeft ) ?
Wat te denken van een opstalverzekering. Geen telefoon of internet? Paar tientjes waterschap en gemeentelijke belasting...dan woon je blijkbaar in een goedkope gemeente!

Cosyns Guy

100 euro betekend voor mij de elektriciteit en de telefoonrekening.

Emigrant

100 Euro, daar kunnen we hier op de Filipijnen onze maandelijkse Gas, elek,sat.tv, internet en Philhealth van betalen.


Ketelbinkie

Uitgaande van 5000 peso voor 100 euro is dat goed voor de maandelijkse rekeningen van water, elektra, kabel tv, internet, gas en wat litertjes brandstof (benzine of diesel) en dan is het echt op.

yepyep

Citaat van: Emigrant op donderdag 12 juli 2012, 13:18:31
100 Euro, daar kunnen we hier op de Filipijnen onze maandelijkse Gas, elek,sat.tv, internet en Philhealth van betalen.



En ik kan daar mijn electriciteit niet mee betalen.