Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rondkomen op de phils

Gestart door wesleymoget, maandag 11 november 2013, 18:51:15

Vorige topic - Volgende topic

wesleymoget

Beste mensen, wat denken jullie..

kan je met 4000 euro 6 maanden in de  :smiley-philippines: leven? :ikkeniebegrijp:

met bijvoorbeeld een apartement van 10k peso in de maand

klootzakken (voorheen Jens)

makkelijk , ligt er aan hoe je leeft .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Kwestie van budgeteren.

Als je een eigen appartement hebt van P10k en de normale boodschappen doet zoals je dat in  :nederlandsevlag: doet, en je electra verbruik in de gaten houd,zou het kunnen.
Maar met ca. P38000,00 per maand zou ik geen appartement huren van P10k, er zijn echt wel goedkopere te krijgen.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pagud

Ja , maar dan mag je niet elke dag een bak sm zuipen en je 4x4 voltanken .En ja , je aircon mag je ook vergeten :lachen:

bruno13

ik kom daar niet mee toe,zeker niet als je gaat rondreizen en regelmatig op hotel gaat en uit eten

klootzakken (voorheen Jens)

los van de huur en gas en elektra  zijn er in holl hele gezinnen die met minder dan 666 euro per maand toe moeten komen .

dus als je de puntjes op de i zet moet het wel lukken , al zal zulks in de fils moeilijk worden .vooral als je het land niet kent . je moet er rekening mee houden dat die zwartjes de gehele dag aan je zitten te trekken , hehe een peso hier en een peso daar. je moet dan ook erg sterk in je schoentjes staan om hier niet aan toe te geven .

6 maand is wel een hele ruk hoor , Pas op . en 4 ruggen is wel weinig . Maar mogelijk is het wel . gewoon gaan leven als een Filippijn .

heel veel succes er mee.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

vvjoris

Als in die 4000 euro uw vluchten niet inbegrepen zijn lukt dat probleemloos. Tenzij je effectief hele bakken SM leegzuipt en elek dag op restaurant gaat, en af en toe een uitstapje doet...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

wesleymoget

Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 19:48:39
los van de huur en gas en elektra  zijn er in holl hele gezinnen die met minder dan 666 euro per maand toe moeten komen .

dus als je de puntjes op de i zet moet het wel lukken , al zal zulks in de fils moeilijk worden .vooral als je het land niet kent . je moet er rekening mee houden dat die zwartjes de gehele dag aan je zitten te trekken , hehe een peso hier en een peso daar. je moet dan ook erg sterk in je schoentjes staan om hier niet aan toe te geven .

6 maand is wel een hele ruk hoor , Pas op . en 4 ruggen is wel weinig . Maar mogelijk is het wel . gewoon gaan leven als een Filippijn .

heel veel succes er mee.

Thx,

peso hier peso daar haha :happy2: het zal best wel ja.. gelukkig is mijn vriendin meer van geld sparen dan uitgeven :applaus: en kunnen we vaak bij moeders gaan eten  :jajaja: verder gaan we ook nog op vakantione bij haar opa en oma die ze al een tijd niet gezien heeft voor een week of 6 zoals ik die reacties lees gaat het allemaal wel goed komen met die + - 4000 euro zal wel iets meer zijn maar heb het even laag geschat :) thx voor reacties iedereen

Rich

Citaat van: wesleymoget op maandag 11 november 2013, 20:10:41
Citaat van: jens op maandag 11 november 2013, 19:48:39
los van de huur en gas en elektra  zijn er in holl hele gezinnen die met minder dan 666 euro per maand toe moeten komen .

dus als je de puntjes op de i zet moet het wel lukken , al zal zulks in de fils moeilijk worden .vooral als je het land niet kent . je moet er rekening mee houden dat die zwartjes de gehele dag aan je zitten te trekken , hehe een peso hier en een peso daar. je moet dan ook erg sterk in je schoentjes staan om hier niet aan toe te geven .

6 maand is wel een hele ruk hoor , Pas op . en 4 ruggen is wel weinig . Maar mogelijk is het wel . gewoon gaan leven als een Filippijn .

heel veel succes er mee.


1rug is dus 1000 euro.   :lachen: Ja in Nl zei men vroeger toen ik klein was,..... een joetje, een daalder, een duppie, een stuiver, een knaak, een geeltje, en een rug dus  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

wesleymoget

Citaat van: vvjoris op maandag 11 november 2013, 20:07:14
Als in die 4000 euro uw vluchten niet inbegrepen zijn lukt dat probleemloos. Tenzij je effectief hele bakken SM leegzuipt en elek dag op restaurant gaat, en af en toe een uitstapje doet...

Vlucht niet inbegrepen puur appartement eten etc..