Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: jens op woensdag  2 juli 2014, 16:07:54
Citaat van: Emigrant op woensdag  2 juli 2014, 01:28:17
Mooi, Belgie is door  :thumb: , zenuwslopende wedstrijd, veel kansen gemist maar verdiend gewonnen.

Halve finale Belgie-Nederland????
yep. België was idd beter dan de VS, dus verdiend gewonnen , maar dat ze 120 min nodig hebben om die 2 kut goals  te maken  :ikkeniebegrijp:. jonge jonge wat een kansen hebben ze gehad . België mist duidelijk spelers zoal robben en van persie .die het kunnen afmaken .

mooie wetstrijd om te zien, maar ik zie ze dan toch nog land  niet in de finale.  maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

België proficiat met het resultaat  :applaus:.

Niet moeilijk te brijpen weet je...de US had een meer dan exceptionele keeper in de netten....zonder hem zou het weleens 5-1 kunnen geweest zijn.Kijk naar Nederland-Spanje,keeper die er niks van bakte.Met een goeie keeper zou de situatie weleens anders kunnen uitgedraaid hebben voor de Nederlanders.

peldoman

Geacht medelid Cosyns Guy , hoe voelt dat nu?  je woonland is er al uit, en je Moederland heeft 120 minuten nodig om met
moeite van de Amerikanen te winnen? :denk:
Kan mij goed voorstellen dat je nu niet lekker in je vel zit.
Als wij  :nederlandsevlag: iets voor je kunnen betekenen (behalve onze kop houden) dan horen we het wel. :happy:

gertve

Nou, met wat ik gisteren heb gezien denk ik dat Argentina een hele kluif gaat krijgen, en ik zie kansen voor België.

peldoman

Gertve, klopt dat vlaggetje wel bij jouw profiel?
Je gaat toch niet overlopen mag ik hopen? :negatief:

boldy

peldoman zit je al met een klein stijfje in je broek  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

peldoman

Citaat van: boldy op woensdag  2 juli 2014, 18:08:19
peldoman zit je al met een klein stijfje in je broek  :lachen:
Nee boldy, begin impotent te worden met zo weinig steun van mijn medelanders!!!

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 17:52:18
Geacht medelid Cosyns Guy , hoe voelt dat nu?  je woonland is er al uit, en je Moederland heeft 120 minuten nodig om met
moeite van de Amerikanen te winnen? :denk:
Kan mij goed voorstellen dat je nu niet lekker in je vel zit.
Als wij  :nederlandsevlag: iets voor je kunnen betekenen (behalve onze kop houden) dan horen we het wel. :happy:
Niet lekker in mijn vel ? Neen,zeker niet daarvoor heb ik eigenlijk te weinig interesse in voetbal maar voor jou is het makkelijk praten eigenlijk...wat als  :nederlandsevlag: nou eens tegen de US zou moeten hebben spelen en 120 minuten zouden nodig gehad hebben om te winnen ? Wat zou je commentaar dan geweest zijn ?
Maar aan je commentaar te lezen soms denk ik dat je een amateurvoetballer bent,en eentje dan nog die de man speelt en niet de bal...of het zou moeten zijn zoals in het gezegde:De beste stuurlui staan aan wal.   :jajaja:  :jajaja: :biggrinn:  :biggrinn:
P.S.: waarom is het zo verduiveld moeilijk voor jou Peldo om gewoon toe te geven dat  :belgiesmiley: tot de wereldtop hoord nu in het voetbal...lijkt of je wel gefrusteerd bent omdat wij Belgen er eindelijk nog eens bij horen.... :lachen:

Adik

Ik zie het somber in voor Belgie. Vooral die Hazard, continue dribbelen ipv combinatie, altijd vertragen op het moment dat zijn medespelers versnellen, (vooral bij de eerste wedstrijd) continue de bal in de voet willen hebben ipv een keer diep spelen/ gaan. En na hoeveel houdbare afstandsschoten gaat een speler een keer denken dat met een actie een keeper een keer uitspelen meer kans van slagen heeft? Nee, talent genoeg maar te voorspelbaar. Het toernooi is nu in een fase dat je niet zoveel mogelijkheden zult krijgen en zul je een hoog rendement uit je spel moeten halen dan ze tot nu toe hebben laten zien. 

Nederland evengoed veel te veel balverlies, en moeten terugkomen van een achterstand. Het is wachten op de eerste tegenstander die dat afstraft en zelf verdedigend niets weg geeft.

Da's mijn bescheiden analyse.

jiggy

#58
Guy,
Ik denk dat Peldoman gewoon zit "te jennen", de Belgen probeert op stang te jagen  :biggrinn:
Hij blijft "pseudo-humoristisch" om zo de waarheid niet te moeten toegeven :
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken.. maar ze hebben tenminste kunnen tonen wat ze in hun mars hebben.
Het vertrouwen is ongetwijfeld gegroeid. Het tij is misschien gekeerd? Nu hebben we enkel nog dat tikkeltje geluk, dat Oranje tot nu toe gehad heeft om zo ver te geraken nodig om.... wereldkampioen te worden.  :lachen: :applaus:  :happy:

Eerst nog voorbij Argentinië en .... Costa Rica geraken en... we staan in de finale  :lachen: :lachen: :lachen:

Want... het zou TE BESCHAMEND zijn dat Oranje die trofee zou binnenhalen. Zij hebben nog geen voetbal laten zien een wereldbeker waardig. Mochten zij wereldkampioen worden.... met voetbal volgens "het systeem Van Gaal", en met hun zegetocht het water van de Grachten gaan vervuilen,dan zal Jan Mulder... NIET langs de kades gaan staan !!! (uitspraak in Sporza na Nederland - Mexico)

Wij Belgen zijn... niet zo "zelfverzekerd" of narcistisch, doch... hebben het volste vertrouwen en zijn nu reeds trots op onze Rode Duivels. En... dat blijven we zeker, ook... als het straks niet goed gaat.

"Beter te beseffen dat in deze fase iedereen iedereen kan uitschakelen dan te denken dat je al wereldkampioen bent".
Want ... dat liedje hoorden we reeds vaker... Die plaat... is afgezaagd...  :daag: :daag: :daag:

peldoman

Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 19:07:53
Guy,
Ik denk dat Peldoman gewoon zit "te jennen", de Belgen probeert op stang te jagen  :biggrinn:
Hij blijft "pseudo-humoristisch" om zo de waarheid niet te moeten toegeven :
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken.. maar ze hebben tenminste kunnen tonen wat ze in hun mars hebben.
Het vertrouwen is ongetwijfeld gegroeid. Het tij is misschien gekeerd? Nu hebben we enkel nog dat tikkeltje geluk, dat Oranje tot nu toe gehad heeft om zo ver te geraken nodig om.... wereldkampioen te worden.  :lachen: :applaus:  :happy:

Eerst nog voorbij Argentinië en .... Costa Rica geraken en... we staan in de finale  :lachen: :lachen: :lachen:

Want... het zou TE BESCHAMEND zijn dat Oranje die trofee zou binnenhalen. Zij hebben nog geen voetbal laten zien een wereldbeker waardig. Mochten zij wereldkampioen worden.... met voetbal volgens "het systeem Van Gaal", en met hun zegetocht het water van de Grachten gaan vervuilen,dan zal Jan Mulder... NIET langs de kades gaan staan !!! (uitspraak in Sporza na Nederland - Mexico)

Wij Belgen zijn... niet zo "zelfverzekerd" of narcistisch, doch... hebben het volste vertrouwen en zijn nu reeds trots op onze Rode Duivels. En... dat blijven we zeker, ook... als het straks niet goed gaat.

"Beter te beseffen dat in deze fase iedereen iedereen kan uitschakelen dan te denken dat je al wereldkampioen bent".
Want ... dat liedje hoorden we reeds vaker... Die plaat... is afgezaagd...  :daag: :daag: :daag:
Rood moet zijn:  amateuristisch.
            Blauw moet zijn Omdat hij niet kan zwemmen.   zo, en dan nu even een schone onderbroek aan van het lachen! :lachen: :lachen: :lachen: