Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Emigrant

Mooi, Belgie is door  :thumb: , zenuwslopende wedstrijd, veel kansen gemist maar verdiend gewonnen.

Halve finale Belgie-Nederland????

yepyep


janvanderijt

kwestie van afwachten welke 4 er overblijven :applaus:
hoop wel dat  :belgiesmiley: en :nederlandsevlag: overgaan :applaus: :happy:

Ronny55

First we take (New Y....euh) Agentinia then we take (Berl....euh)Oranje   :jajaja: :jajaja:  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

peldoman

Zat met 4 vrienden te kijken, 3 waren al in slaap gevallen, ik zat te knikkebollen, zoveelste wedstrijd die verlengt moest worden.
Gewoon in die 90 minuten afmaken , dat is voetbal. :applaus:

gertve

Laat ze lekker 120 minuten voetballen en  :nederlandsevlag: 90   :happy:

peldoman

Citaat van: gertve op woensdag  2 juli 2014, 11:08:18
Laat ze lekker 120 minuten voetballen en  :nederlandsevlag: 90   :happy:
Je hebt ook gelijk gertve, we mogen ons Team ook niet vergelijken met  :belgiesmiley: :biggrinn:

Pinocchio

Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 10:29:51
Zat met 4 vrienden te kijken, 3 waren al in slaap gevallen, ik zat te knikkebollen, zoveelste wedstrijd die verlengt moest worden.

Bij de volgende wedstrijd kan je dan zitten knikkebollen bij  de wedstrijd van Nederland want die spelen om 22 uur (NL/BE tijd) en Belgie om 18:00 uur :applaus:

Amice

Citaat van: Pinocchio op woensdag  2 juli 2014, 11:25:34
Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 10:29:51
Zat met 4 vrienden te kijken, 3 waren al in slaap gevallen, ik zat te knikkebollen, zoveelste wedstrijd die verlengt moest worden.

Bij de volgende wedstrijd kan je dan zitten knikkebollen bij  de wedstrijd van Nederland want die spelen om 22 uur (NL/BE tijd) en Belgie om 18:00 uur :applaus:

Oh dat is mooi, dan worden we net weer wakker na de wedstrijd van Belgie en hebben nog tijd om ons op te maken voor een sinderende wedstrijd van Oranje met hoog voetbal gehalte.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Emigrant op woensdag  2 juli 2014, 01:28:17
Mooi, Belgie is door  :thumb: , zenuwslopende wedstrijd, veel kansen gemist maar verdiend gewonnen.

Halve finale Belgie-Nederland????
yep. België was idd beter dan de VS, dus verdiend gewonnen , maar dat ze 120 min nodig hebben om die 2 kut goals  te maken  :ikkeniebegrijp:. jonge jonge wat een kansen hebben ze gehad . België mist duidelijk spelers zoal robben en van persie .die het kunnen afmaken .

mooie wetstrijd om te zien, maar ik zie ze dan toch nog land  niet in de finale.  maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

België proficiat met het resultaat  :applaus:.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.