Hoe veilig is het Zamboanga schiereiland ?

Gestart door jamietagabundok, zondag 11 januari 2015, 12:08:01

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Abortus is illegaal hier, dus worden de meest rare methodes toegepast.Kan varieeren, illegal dokter, illegal abortuspillen etc.Die aswang zegt wel veel over het bijgeloof, net zoals je je nieuwe auto moet besprinkelen met kippenbloed.
En het werkt! Heb nog geen ongeluk gehad.
In veel gevallen zie ik hier dat het bijgeloof sterker is dan het katholieke geloof, en hoe ze die 2 weer samen krijgen is voor mij een ?Ja een hoop bla bla en als je er serieus op ingaat worden ze boos.

josv

#21
Citaat van: Lenn op dinsdag 13 januari 2015, 12:03:34
Die aswang zegt wel veel over het bijgeloof, net zoals je je nieuwe auto moet besprinkelen met kippenbloed.
En het werkt! Heb nog geen ongeluk gehad.

Mijn motor is ge-blessed door JCS himself ! Nooit meer 1 krasje  :happy2: :happy2: :happy2:



[embed=425,349]http://www.youtube.com/watch?v=IvVr2uks0C8[/embed]

[admin]
[embed=425,349]https://www.youtube.com/watch?v=IvVr2uks0C8[/embed]

SSL sites werken niet, gewoon de S verwijderen.

[embed=425,349]http://www.youtube.com/watch?v=IvVr2uks0C8[/embed]
[/admin]
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Kijk hier hangt een ABAT......... (vledermuis).........en ik neem hierbij aan dat dit ook een ASWANG (WAK-WAK) is en die is hoogstwaarschijnlijk door mijn ex gestuurd via BARANG ( :smiley-philippines: voodoo) om mij zodanig te treiteren met de zaak vol te schijten dat ik of een hesenbloeding oftewel een hartaanval krijg...(ze heeft een Melanoma geprobeerd maar werkte tot nu toe niet).. :ripba8: :ripba8:.......

Hier hangt de flikker...klein maar maar met een flinke spanwijdte.... :jajaja: :jajaja:




Hier mijn eerste wapen (heksenbezem) met on-board flashlight.....maar het deert hem (of haar) niet en als ik naar binnen... ga dan komt dat stuk ellende gewoon terug...en ik hoor hem lachen en zeggen...."Hey asshole...what is your IQ?.........." :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:





Heb geprobeerd om met de bezem op te stijgen maar ik kom niet van de landingsbaan af en bots met mijn kop tegen de gate............... :negatief: :negatief:

Maar een goede Klootzak gaat niet bij de zakken neerzitten en zoekt naarstig naar een oplossing...en nu even naar beneden en kijken of het kreng teruggekomen is...... :jajaja: :jajaja:

:shhh: :shhh: :shhh:..................... :weetikniet: :weetikniet:

Hij is er nog steeds niet........... :happy: :happy:

Geheime wapen?.............YES.... :atyourservice: :atyourservice:

Dubbelloops pump-shotgun........en ik heb het gevuld met niets minder dan een mengsel van MURIATIC ACID + CHLORAX............. :happy: :happy: :thumb: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:





Hij kwam weer om 1900 uur ...en ik hoorde hem het Wilhelmus fluiten....toen ben ik zachtjes naar buiten gegaan...maar liep met mijn babyface tegen de buitendeur want alle lichten waren uit..... :kwaad: :kwaad: :kwaad: :stomstomstom: :stomstomstom:



Ok...daar hing hij en zat (HING) gewoon IN HET NEDERLANDS TE ZINGEN....."IK BEN ZO EENZAAM ZONDER JOU"............ :negatief: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Nu maar afwachten hoe dat verder verloopt......maar mijn ex ..ZAL HET LACHEN VERGAAN.....DE WRAAK IS MIJNE..... :jajaja: :jajaja:


nils




Ik had een aantal jaren terug Sukob in de bioscoop gezien en moest er ook geen grapjes over maken.
Als je trouwt in hetzelfde jaar dat iemand in je familie overlijd dan komt Sukob je achterna.
Gelukkig is dat bij ons niet gebeurt en zijn wij daarom allen nog in leven.  :lachen:


bananacreek

Het beest heeft toch wel een ietsje van mij weg dacht ik?............ :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 januari 2015, 14:32:58
Kijk hier hangt een ABAT......... (vledermuis).........en ik neem hierbij aan dat dit ook een ASWANG (WAK-WAK) is en die is hoogstwaarschijnlijk door mijn ex gestuurd via BARANG ( :smiley-philippines: voodoo) om mij zodanig te treiteren met de zaak vol te schijten dat ik of een hesenbloeding oftewel een hartaanval krijg...(ze heeft een Melanoma geprobeerd maar werkte tot nu toe niet).. :ripba8: :ripba8:.......

Hier hangt de flikker...klein maar maar met een flinke spanwijdte.... :jajaja: :jajaja:




Hier mijn eerste wapen (heksenbezem) met on-board flashlight.....maar het deert hem (of haar) niet en als ik naar binnen... ga dan komt dat stuk ellende gewoon terug...en ik hoor hem lachen en zeggen...."Hey asshole...what is your IQ?.........." :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:





Heb geprobeerd om met de bezem op te stijgen maar ik kom niet van de landingsbaan af en bots met mijn kop tegen de gate............... :negatief: :negatief:

Maar een goede Klootzak gaat niet bij de zakken neerzitten en zoekt naarstig naar een oplossing...en nu even naar beneden en kijken of het kreng teruggekomen is...... :jajaja: :jajaja:

:shhh: :shhh: :shhh:..................... :weetikniet: :weetikniet:

Hij is er nog steeds niet........... :happy: :happy:

Geheime wapen?.............YES.... :atyourservice: :atyourservice:

Dubbelloops pump-shotgun........en ik heb het gevuld met niets minder dan een mengsel van MURIATIC ACID + CHLORAX............. :happy: :happy: :thumb: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:





Hij kwam weer om 1900 uur ...en ik hoorde hem het Wilhelmus fluiten....toen ben ik zachtjes naar buiten gegaan...maar liep met mijn babyface tegen de buitendeur want alle lichten waren uit..... :kwaad: :kwaad: :kwaad: :stomstomstom: :stomstomstom:



Ok...daar hing hij en zat (HING) gewoon IN HET NEDERLANDS TE ZINGEN....."IK BEN ZO EENZAAM ZONDER JOU"............ :negatief: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Nu maar afwachten hoe dat verder verloopt......maar mijn ex ..ZAL HET LACHEN VERGAAN.....DE WRAAK IS MIJNE..... :jajaja: :jajaja:

Kon het niet afmaken want op een gegeven moment verliep mijn tijd om het bericht aan te passen..... :negatief: :negatief:

SCHIJNT DAT HET NU MARTIAL LAW (STAAT VAN BELEG) OP DIT FORUM IS ?....... :negatief: :negatief: :weetikniet: :weetikniet:

OK...nogmaals...IK KWAM DUS STILLETJES NAAR BUITEN EN LAADDE MIJN SECRET WAPEN.......EN VERBLIND(D)E DE TERRORISTISCHE VLEDERMUIS MET MIJN FLASHLIGHT EN SCHOOT HEM MET EEN VOLTREFFER TUSSEN DE OGEN (HAD ALTIJD TOT NU TOE GEDACHT DAT BATS BLIND WAREN)............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

EEN KORTE MAAR LUIDE GIL VAN HET BEEST EN.... WEG WAS DE ASWANG................ :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Het kreng was woest en gilde toen het al boven de buren fladderde.............: "HASTA LA VISTA...I'LL BE BACK"...............

bananacreek

Vergeten...de Oerlikon komt met aangebouwde vibrator.............. :applaus: :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:





:ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:............ :denk: :floet: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

smilingbee

Weg blijven daar zou ik zo zeggen.

Heb al vele eilanden en regio's bezocht de laatste 20 jaar, van uiterste noorden in Luzon tot zuidelijk Davao, de enige regio waar ik me niet op mijn gemak voelde was in Iligan in 1999, net of ik in Molenbeek rondwandelde, jonge mannelijke moslims die ter provocatie voor mijn voeten spuwden...uitdagende houding. Ben er na 1 dag al vertrokken, gelukkig was ik er met een groep vrienden uit Cebu op bezoek bij familie. De regio Zamboanga en de Sulu archipel zou ik alvast mijden als de pest, zelfs al zijn er daar ook mooie regio's en stranden e.d. ... ne witte is daar veel geld waard, en als er geen geld is, dan is uw leven geen centavo waard  :ripba8:

jamietagabundok

U bedoeld Iligan City neem ik aan. ? Ik zat net op de kaart te kijken maar dat ligt toch in christelijk gebied ?    Ik wil het toch avonturen binnen een paar maanden. Sulu eilanden mij niet gezien, maar zamboanga schiereiland moet kunnen.   Op hoop van zegen  :thumb:

jamietagabundok

Vriendin meld zojuist op chat ,een aardbeving in westen van Mindanao  .  Duurde behoorlijk lang volgens haar