Aanscherpen Verkeersregels in Dumaguete?

Gestart door Deep Throat, dinsdag 5 oktober 2010, 16:03:19

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: bananacreek op donderdag 10 november 2011, 15:13:27
Ok.....misschien was ik even van topic want het gaat er straks om waarom er zoveel motor ongelukken zijn hier in Dumaguete city en omgeving en niet zo zeer betreffende het parkeren, en ik zou wat meer specific moeten zijn, maar dat komt nog..... :hoedjeaf:

Misschien moet je het wat meer focussen op de attitude van de motorrijders zelf. Als ik m'n motor nog geen meter parkeer vanaf m'n eatery is er altijd wel een ****motorrijder*** die op volle vaart er tussen door rijdt ipv even in te houden en om het opstakel heen te rijden en DAN PAS te parkeren. Vandaag of morgen rijden ze echt m'n vitrine in :-(
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag 10 november 2011, 15:42:43
Citaat van: bananacreek op donderdag 10 november 2011, 15:13:27
Ok.....misschien was ik even van topic want het gaat er straks om waarom er zoveel motor ongelukken zijn hier in Dumaguete city en omgeving en niet zo zeer betreffende het parkeren, en ik zou wat meer specific moeten zijn, maar dat komt nog..... :hoedjeaf:

Misschien moet je het wat meer focussen op de attitude van de motorrijders zelf. Als ik m'n motor nog geen meter parkeer vanaf m'n eatery is er altijd wel een ****motorrijder*** die op volle vaart er tussen door rijdt ipv even in te houden en om het opstakel heen te rijden en DAN PAS te parkeren. Vandaag of morgen rijden ze echt m'n vitrine in :-(


Ja, inderdaad correct, dat was dan ook de bedoeling van dit alles " DE MACHO DUIVELS" ZOWEL MOTOREN ALS ANDERE ZOALS BUSSEN, JEEPNEY'S EN WAT DAN OOK ............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:
Maar ik heb wat tijd nodig om in te rijden want ik ben niet goed met het openen van nieuwe "topic-onderdelen"
Ik ben geen professor maar heb het verstand van een Klootzak, dus even geduld a.u.b........ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

Citaat van: Digos op donderdag 10 november 2011, 15:18:27

Citaaten ik zou wat meer specific moeten zijn, maar dat komt nog.....

Hou het netjes hé.......

:lachen:


Ja, zoveel mogelijk, maar dat wordt dan niet zo eenvoudig want ELKE DAG, WAAR JE OOK GAAT IS HET WEER RAAK.. :negatief: :negatief: :negatief:
Op een ritje van 4km in de stad komt het vaak 5-6 keer voor dat ze je gewoon "van de wielen rijden"... :negatief:
En dat is zeker niet overdreven.............maar de voorbeelden komen ook nog.

josv

Citaat van: bananacreek op donderdag 10 november 2011, 15:59:37
Maar ik heb wat tijd nodig om in te rijden want ik ben niet goed met het openen van nieuwe "topic-onderdelen"
Ik ben geen professor maar heb het verstand van een Klootzak, dus even geduld a.u.b........ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen:



Kalm aan Willem, je bent ook geen 20 meer  :evil: :biggrinn: :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Parkeren van de motorbike is ook zoiets. Ik kijk er niet vreemd meer van op, als ik de 2-wieler ergens heb geparkeerd, die bij terugkomst volledig is ingebouwd zo gezegd. Blijkbaar dringt het niet tot in de bovenkamer van de doorsnee filipino/a door dat als je je eigen fiets zo maar ergens neer kwakt je een ander de mogelijkheid ontneemt zonder noemenswaardige problemen te kunnen weg rijden. Ik los het meestal nu zo op dat ik buiten de drukte parkeer, maar ook dan is het nog niet altijd een garantie dat er toch een of andere oelewapper het voor elkaar krijgt mijn 2-wieler in enigerlei mate te blokkeren.

Amice

Ze hebben schijt aan jan en alleman,dus zeker de buitenlander maar net zo goed hun kababayans.

Walang disiplina,makulit,bastos,kulit ang lokohin sa traffic.  :jajaja:
En dat kun je in willekeurige volgorde meemaken tijdens 1 rit. Maar Niet enkel in dumaguete. :neeneenee:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

.. :moord: :moord: :moord:





Hier is het leeg en die poort staat al jaren dicht.... :negatief:



bananacreek

Af en aan......???x per dag


Hier de Paal en de motor (vandaag)........ :jajaja: :jajaja: :lachen:



Hier de Klootzak en de motor....... :atyourservice: :lachen:



Op kerstnacht 2006 knalde deze Klootzak met deze motor frontaal tegen deze Noreco paal.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:
Resultaat: Gebroken schouder...gebroken vinger...gebroken teen ...en verloren gezicht... :lachen: :lachen:

De Klootzak met zijn "Kleindochter" ?......... :lachen: :lachen: :neeneenee: :neeneenee:



bananacreek

Nog even de  :smiley-philippines: verkeersregels ter kennismaking van de leden die hier nog niet geweest zijn:

















josv

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 november 2011, 14:17:32
Op kerstnacht 2006 knalde deze Klootzak met deze motor frontaal

Ik op kerstavond 2009 tegen 'n hit and runner. Grappig , wij nederlanders hebben wat met kerst :biggrinn:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....