Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Xmas bonus gisteren................ :denk: :denk:

Dit worden dan "sluizen" waardoor men de water-afvoer in het "zwembad" kan regelen




Security Guard........... :thumb: :thumb: :thumb:


Entree price verdubbeld....ook 20 pesos voor blanken en niet 100 pesos zoals @ Lake Balinsasayo..... :negatief: :negatief: :negatief:


Lake balinsasayo....100 pesos for you only Joe....... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:









gertve

Schitterende omgeving is dat, mooie foto's hoor! :thumb:

Note to myself: vakantie kiekjes online zetten en delen met de leden hier.

TheDolphin

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 november 2013, 12:38:49
De melkwagen....deze mensen hebben Nederlandse koeien achter hun huis en verkopen de melk aan Silliman farm waar het bewerkt wordt en dan in flessen wordt verkocht aan de supermarkten....maar zeker niet veel.

Er is ook een duitser hier die twee koeien heeft en krijgt 21 peso per liter melk betaald.... :jajaja: :jajaja:



Wat weinig 21 peso per liter want in de supermarkt in Manila betaalde ik 180 peso per liter volgens mij. Was wel carabao melk maar ik geloof dat echte koemelk ook zo duur is.

Amice

Nee hoor, 1 liter Alaska of Nestle volle melk kost hier P75 en die melk is dan ook nog geimporteerd.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Citaat van: Amice op donderdag 14 november 2013, 00:53:04
Nee hoor, 1 liter Alaska of Nestle volle melk kost hier P75 en die melk is dan ook nog geimporteerd.

Ooops melk is een dure grap in de PH. Ik betaal hier $1.00 (42 Peso) per liter.

Herbie

Citaat van: Ifugao op donderdag 14 november 2013, 01:02:50
Citaat van: Amice op donderdag 14 november 2013, 00:53:04
Nee hoor, 1 liter Alaska of Nestle volle melk kost hier P75 en die melk is dan ook nog geimporteerd.

Ooops melk is een dure grap in de PH. Ik betaal hier $1.00 (42 Peso) per liter.

Zal straks eens kijken wat dat hier kost in Cadbadbaran.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: TheDolphin op donderdag 14 november 2013, 00:34:02
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 november 2013, 12:38:49
De melkwagen....deze mensen hebben Nederlandse koeien achter hun huis en verkopen de melk aan Silliman farm waar het bewerkt wordt en dan in flessen wordt verkocht aan de supermarkten....maar zeker niet veel.

Er is ook een duitser hier die twee koeien heeft en krijgt 21 peso per liter melk betaald.... :jajaja: :jajaja:



Wat weinig 21 peso per liter want in de supermarkt in Manila betaalde ik 180 peso per liter volgens mij. Was wel carabao melk maar ik geloof dat echte koemelk ook zo duur is.

21 peso voor de "boer"  en die melk (gesterisliseerd of gepastueriseerd) kost hier later ongeveer 70 peso per liter in Lee Plaza

Straks even een foto nemen van de melk (als het niet out of stock is) want je ziet dat maar twee keer per week staan daar.


Herbie

Ja foto's zal ik niet kunnen nemen, mag er nog niet binnen met een zonnebril op van de guard.
En ook via die ipad gaat het niet, laptop voor de knoppen, kawawa lang :jajaja:
Ja en foto's :ikkeniebegrijp: ben hier al drie weken nu, nog maar paar foto genomen, zelfs van de storm niets getrokken of gefilmd.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Citaat van: stijn54 op woensdag 13 november 2013, 12:26:27
Ik vraag me af waarom men niet meer platte daken daar heeft in plaats van hoge daken rekening houdend met de winden. Iemand enig idee waarom niet? Is het de kostprijs? :ikkeniebegrijp:

Daken van golfplaten, damwandprofielplaten en nipa moeten altijd afschot hebben, kan je niet plat leggen, want dan komt de regen binnen, wil je eeen plat dak dan zou dat kunnen van bitumineus materiaal, allen ja tis al gezegd loeiwarm  :negatief: