Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

wesleymoget

Haha leuk om te lezen dat je het opnam voor de kat had hetzelfde gedaan  :hoedjeaf:

Herbie

Citaat van: bananacreek op donderdag 21 november 2013, 12:56:23
Nu vraag ik me toch af wat er met Sir Kano aan de hand is....dit duurt toch wel wat lang....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vanmorgen eens gebelt met een vriend van mij uit New Sealand die woont op Bohol. Hij zit momenteel in Manila St Luke hospital, voor operatie katterak, of hoe noem je dat :weetikniet:
Hij wist mij te vertellen dat ze nog altijd geen electriciti hebben in Bohol. 15% hebben ze zelf rond Tagbilaran, de rest moet van Leyte komen. En paar uur per dag hebben ze maar electriciteit, in Tagbelaran. Kano woont in Lila, volgens hem zitten ze al since de storm zonder stroom.
Benz en diesel zijn bijna out of stock. Maar daar praten ze niet over hee, het enige dat je hoord is Tacloban. Over de rest niets  :negatief:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Ja, dat had ik al in die richting gedacht en correct wegens het ONE GRID system komt een deel van de electriciteit vanaf Leyte en die submarine cables kunnen ook kapot zijn.............. :negatief: :negatief:







bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Geen Dj Klootzak?...........Nee die is maandag on duty + de Kat........... :happy: :happy:



Maandag is 25 November en is het Fiesta Dumaguete city (Charter day)

Maar 24 November is het DE DAG want dan wordt er het meeste gevierd in de avond, maar normaal is dat 23, 24, en 25 en 26 is de "Hangover day".............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Zwarte Pieten Festival?.............. :weetikniet: :weetikniet:


http://dumagueteunitown.com/

bananacreek


bananacreek

Vorige week............





Vandaag... tijdelijk hoop ik?.................... :weetikniet: :negatief: :negatief:




bananacreek

Nieuwbouw Hotel "VERGEET MIJ NIET"  voorzijde



Achterzijde.............. :thumb: :thumb: